Jump to content

klantenservice Youfone


Guest c b
 Share

Recommended Posts

Ik heb sinds februari een nieuwe simkaart met behoud van eigen nummer.langzamerhand 10 keer gebeld met de klantenservice. Op de site staat 35 cent maar hier komen dus nog belminuten bij. Dus geen 35 cent maar 35 cent +belminuten maar dat zegt de site niet.Een paar keer iemand aan de telefoon gehad die er nog maar een dag werkte en het antwoordt niet wist. Regelmatig gaan ze overleggen( weer 5 minuten verder)Het telefoonnummer stond niet in het systeem. over 24 uur kunt u internetten maar helaas ik ben bijna 3 maand verder en nog geen internet.Wie bij de klantenservice zegt niet iedere keer wat vervelend voor u maar komt eens met een oplossing! Vragen via de mail lost ook niets op. meestal krijg je gewoon geen antwoordt.Ik betaal intussen wel voor mijn internet.mijn geduld is ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...