Jump to content

Youfone ellende

Yvonne Hamidovic

Recommended Posts

In november een abonnemt voor mijn zoon afgesloten, telefonisch werd mij verzekerd dat de simkaart zou werken op zijn Iphone. In januari simkaart pas ontvangen, kon na meerdere pogingen en beloftes niet geactiveerd worden. Kreeg wel al een rekening op 9 maart werd beloofd een nieuwe simkaart op te sturen, op 9 april nog niets ontvangen, de boel opgezegd en teruggestuurd. Antwoord per mail: wij begrijpen uw irritatie, u krijgt nog rekeningen tot mei (??) Voor iets wat nooit werkte, krijg nu een aanmaning omdat ik de afgeschreven betaling heb laten terugboeken. Mijn ervaring: één grote ellende, veel tijd, telefoon en portokosten kwijt en nu een nieuw abonnement afsluiten, en ondertussen heb ik de prepaid kaart van mijn zoon telkens opgewaardeerd.

Guest Kees61

Dit is helemaal volgens mijn ervaringen met deze Onbereikbare Provider.
Eerst wordt een te hoge factuur geincasseerd. Schriftelijk verzocht om correctie, geen antwoord, geen specificatie: helemaal niks: soswieso ONBERIKBAAR ook telefonisch. Na stornering werd het abonnement direkt tgeblokkeerd en een incassoboete in rekening gebracht. dit kon wel snel, binnen 2 dagen! Onder protest betaald, waarna na 3 weken(!) pas het abonnement werd gedeblokkeerd. Nu ontvang ik alsnog een rekening voor deblokkeren van € 20,97. Inmiddels heb ik mijn rechtsbijstandsverzekeraar ingeschakeld om tenminste alle extra kosten terug te krijgen en het liefste de overeenkomst te ontbinden. Kortom, een ramp deze provider die uitblinkt in absolute onbereikbaarheid en klantonvriendelijk gedrag. BEZINT EER U BEGINT!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...