Jump to content

zakelijketelefonie.nl

weitstra

Recommended Posts

Ook ik ben in november 2011 in de val van zakelijketelefonie.nl getrapt, ik heb het antwoordkaartje teruggestuurd, omdat deze bedriegelijk echt op de brief van KPN leek, welke even daarvoor door de KPN aan ons was verstuurd.
Toen ik erachter kwam, dat ik een vergissing had gemaakt heb ik direct per aangetekende brief mijn aanmelding weer ingetrokken. Op de site van zakelijketelefonie.nl staat ook heel duidelijk: opdracht ingetrokken.
Toch ontvang ik iedere maand een nota, die iedere maand ongeveer hetzelfde bedrag (20 - 30 euro) bevatten. Ik heb tot op heden nog niets betaald, (gelukkig geen incasso machtiging gegeven!!) omdat ik vind, dat ik tijdig mijn toestemming weer heb ingetrokken en ik dus ook geen zaken doe met hun. Ook heb ik een intensieve briefwisseling met de KPN gehad.
Nu krijg ik steeds een sms bericht op mijn vaste telefoon, dat er openstaande nota`s zijn en dat ik direct moet betalen, dat ik anders wordt afgesloten. Erg lastig en vooral zeeeer intimiderend.
Vandaag kreeg ik weer een nieuwe nota, met daarin een eindbedrag van 150 (!!) euro, waarin de bijlage verwijst naar de soecificaties:
mijn belkosten van 24 euro, maar nu worden ook aan mij doorberekend de vaste kosten voor mijn beide vaste isdn lijnen.
Ik baal hier ontzettend van, weet inmiddels niet meer wat ik er tegen kan doen.
Mailen helpt niet, bellen helpt niet, op mijn aangetekende brief wordt ook al niet gereageerd.Wat kan of moet ik er verder nog aan doen?
Als ik inlog op hun website staat er nog steeds heel duidelijk: order geannuleerd in dec. 2011.

hoe kan ik dit stoppen, hoe kom ik er vanaf, of is een gang naar mijn advocaat de enige oplossing?

• 2 weeks later...
Guest Nancy

Ik heb hetzelfde verhaal, behalve dat ik niet op tijd had gezien dat ik niet met KPN te maken had. Kreeg het pad in de gaten toen ik de eerste factuur binnen kreeg! Wij hebben ook intensief gebeld en gemaild maar zonder enige medewerking van hun. Bewijs van een contract geven ze niet. We zijn hier al mee bezig sinds feb. 2011, en ben nou bezig met rechtsbijstand. Heb alles doorgestuurd en mijn verhaal bij Rechtsbijstand gedaan, en wacht vandaag een telefoontje af. Ben benieuwd! Wij zijn inmiddels afgesloten, maar kan nog via Tele2 (ons oude provider) bellen. Ik laat wel weten als er iets positiefs hier uit komt. Stelletje oplichters!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...