Jump to content

Simpel

k-pijnenburg

Recommended Posts

Voor de zoveelste keer werkt de site van simpel weer niet. Kon nu wel mijn kosten voor de maand april bekijken (wel steeds toevallig als de maand voorbij is) en daaruit blijkt dat ik over mijn beltegoed heen ben. (25&euro. Heb een belplafond ingesteld maar nooit een sms daarover gekregen. Inloggen op je persoonlijke pagina om je belkosten en minuten bij te houden lukt bijna nooit. En als het toevallig eens lukt lopen ze dagen achter. Ik wil graag mijn beloverzicht kunnen inzien omdat ik veel naar het buitenland bel en anders de hoofdprijs betaal. Maar omdat Simpel doodgewoon zijn zaken niet op orde heeft worden de kosten gewoon bij de klant neergelegd en doet simpel gewoon of ze nergens voor verantwoordelijk zijn. Ze persoonlijk te spreken krijgen is me nog nooit gelukt en op (moeilijke) emails reageren ze gewoon niet. Wie heeft ook zulke ervaringen en wat heeft men er toen aangedaan. Zou graag gewoon mijn abonnement wegens wanprestatie van hun kant willen stopzetten en wie heeft daarover een advies voor mij of ook ervaring mee?

• 2 months later...

Hoeveel erger kan het nog bij Simpel worden? Vorige maand 5 dagen zonder enige reden niet kunnen bellen. Vanaf maandag 23 juli kan ik niet meer bellen met mijn bundel buitenland en vanaf zaterdag 28 juli ook niet meer met mijn bundel binnenland. Heb hierover al diverse mails gestuurd maar geen enkele reactie hierop. Deze maand ook totaal geen enkel inzicht in verbruik en kosten en geen belplafond kunnen instellen. Maakt eigenlijk ook geen enkel verschil want ook daarvoor werkte het van geen kanten of simpel moet minimaal 5 dagen achterstand in je gegevens maar heel normaal vinden. Heb het eigenlijk voort helemaal met Simpel gehad en als ik niet binnen enkele dagen weer kan bellen beeindig ik mijn abonnement en het maakt me verder niet uit wat Simpel daarmee doet en ook ga ik over de maand juli alleen mijn abonnement betalen en geen cent meer. Zorgen ze maar voor een goede en actuele persoonlijke pagina. Zulke bedrijven zouden doodgewoon niet mogen bestaan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...