Jump to content

youfone

Share

Recommended Posts

Ik heb pas 2 maanden een sim only 250 abbonnement voor 2,50 per maand. De eerste maand (ikheb echt niet veel gebeld) wordt 15,50 van mijn rekening afgeschreven. Kreeg van youfone een email dat dit fout was en dat ik dit bedrag zelf moest terugboeken,daarna gewoon2,50 en 30 cent betaald voor het bellen en en1 sms dit klopt. Deze maand schrijven ze weer 15,56 af,dus ik denk dit klopt weer niet dus boek het maar terug. Vandaag 2 emails ontvangen van youfone 1 met excuses,en dat ik 6,11 moet betalen en dat het verschil de volgende maand wordt verekend,klopt dus ook niet!. En in de 2de mail staat dat ik 6,11 +7.50 administratiekosten en 1 cent rente moet betalen en meteen hebben ze mijn telefoon geblokt de aansluitkosten moet ik zelf weer betalen. Als ze mijn mobiel blokken kan ik dus niet internet bankieren en dus ook niet betalen . Met dit bedrijf of hoe moet ik het noemen wil ik geen zaken meer doen ,heb ook contactgezocht met kassa ,ik wil hier vanaf, help. Moet ik nu nog 2 jaar met dit foute youfone zaken doen ,waar zijn mijn rechten?heb hier geen vertrouwen meer in en ik waarschuw jullie ,allemaal,WORDT NOOIT KLANT BIJ YOUFONE

• 1 month later...

Dit is de truc van Youfone. Ze sturen nieuwe klanten verkeerde facturen die veel te hoog zijn en vragen vervolgens de klant om de eerste factuur terug te laten boeken. De tweede factuur is uiteraard ook te hoog. Omdat je als klant is gevraagd om de eerste factuur terug te boeken, ga je bijna automatisch met een melding vooraf ook die tweede factuur terug boeken. Foute boel. Ergens in de algemene voorwaarden staat beschreven dat je als klant niet mag terugboeken/storneren. Afsluiting volgt, evenals administratiekosten, rentekosten en uiteraard nog de te hoge factuur. Youfone dwingt je die te betalen: de factuur zal namelijk met de volgende factuur gecrediteerd/verrekend worden. Maar ook de volgende factuur is te hoog en er wordt niets gecrediteerd/verrekend. De klant wordt behoorlijk sjagrijnig en gaat dan maar weer storneren. Dan gaat Youfone over naar stap 2: directpay en webcasso gaan dreigen met hoge kosten, deurwaarders en een gang naar de rechter. Wat er in stap 3 gaat gebeuren is nog spannend!En dat alles om een abonnement van 2,50 die veel te hoog wordt gefactureerd door Youfone en waardoor dus de fout bij hen ligt. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo`n asociaal bedrijf meegemaakt.