Jump to content

htc


Tine
 Share

Recommended Posts

Vorige week online een HTC van Vodafone besteld, met abonnement. Ben al jaaarenlang klant van Vodafone. Binnen een week heeft het toestel een vastloper en ga ik naar de winkel met de bedoeling het toestel om te ruilen met behoud van abonnement. Is niet mogelijk. Eerst opsturen, abonnement stopzetten en dan pas..... Gr, zooo klantonvriendelijk. Zit nu inmiddels een week zonder toestel, ga binnenkort met vakantie en zit zonder toestel, internet etc. Wat kan ik doen?? gr, Tine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...