frits Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 vandaag mijn nieuwe nota gehad ondanks de belofte per mail om te crediteren is dat dus niet gedaan.En weer een foute nota 2 verschillende telefoonnummers dus 2 abbonementen totaal 15.30 ipv. 5 euro.De vorige keer heb ik mijn nota gestorneerd en later alsnog betaald vanwege een nota van direct pay de administratiekosten heb ik in ieder geval niet betaald.van direct pay kreeg ik een mail dat mijn nota in dispuut was gezet tot zij berricht zouden krijgen van you fone.maar dus nu weer hetzelfde 2 telefoonnummers met 2 abonementen in rekening brengen en ook nog eens voor het zelfde tarief. dus weer 9 euro te veel.ik heb nu mijn kontrakt eenzijdig opgezegt vanwege wanprestatie om de volgende reden;Niet reageren op mailFoute nota`s (te hoog)Het niet crediteren ondanks bevestiging van mail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bluefone Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 slecht bedrijf , kunnen niet eens fatsoenlijk op mail reageren, je krijgt dan een nietszegggend bericht terug ....eenvoudige nummerportering kunnen ze niet op tijd uitvoeren.zit nu al een week zonder telefoon en ik moet maar wachten of ik ooit nog een youfone simkaart ontvang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.