Jump to content

youfone


frits
 Share

Recommended Posts

vandaag mijn nieuwe nota gehad ondanks de belofte per mail om te crediteren is dat dus niet gedaan.
En weer een foute nota 2 verschillende telefoonnummers dus 2 abbonementen totaal 15.30 ipv. 5 euro.
De vorige keer heb ik mijn nota gestorneerd en later alsnog betaald vanwege een nota van direct pay de administratiekosten heb ik in ieder geval niet betaald.
van direct pay kreeg ik een mail dat mijn nota in dispuut was gezet tot zij berricht zouden krijgen van you fone.

maar dus nu weer hetzelfde 2 telefoonnummers met 2 abonementen in rekening brengen en ook nog eens voor het zelfde tarief. dus weer 9 euro te veel.
ik heb nu mijn kontrakt eenzijdig opgezegt vanwege wanprestatie om de volgende reden;
Niet reageren op mail
Foute nota`s (te hoog)
Het niet crediteren ondanks bevestiging van mail.
Geplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

slecht bedrijf , kunnen niet eens fatsoenlijk op mail reageren, je krijgt dan een nietszegggend bericht terug ....


eenvoudige nummerportering kunnen ze niet op tijd uitvoeren.

zit nu al een week zonder telefoon en ik moet maar wachten of ik ooit nog een youfone simkaart ontvang

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...