vdmeulen Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Als ik mijn mobiel opstart krijg ik melding ``netwerk vergrendelt`` ``controle voor netwerkvergrendeling ingeven``Wat betekend dit en hoe kan ik nu weer netwerk verbinding krijgen??:?en wat de code ??kan iemand mij zo snel mogelijk helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AK Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Hallo,Het lijkt erop dat u een sim-locked toestel gebruikt. Als het toestel ouder is als 1 jaar, dan kunt u het toestel gratis laten unlocken bij de provider die hoorde bij het toestel.Suk6,Adrie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
windowsfaq Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Ik vertel mijn verhaal vanaf het begin.Ik heb in de maand oktober 2011 bij mediamarkt een nieuwe mobiel gekocht, namelijk de samsung galaxy gio (s5650) Ik heb toen ook voor die tijd altijd prepaid gebruikt €20 van vodafone en ook deze mobiel had vodafone.Van dit nieuwe jaar 2012 in januari heb ik me aangemeld bij simpel, sms 2,50 + bellen 2,50 samen €5 pm/mnd.Ik heb thuis een nieuwe sim kaart ontvangen maar kon deze nog niet gebruiken omdat ik eerst bij vodafone afgemeld moest worden en als nieuwe klant simpel bij simpel ik zou een smsje krijgen van vodafone als zij akkoord gingen.Zo gezegd zo ontvangen.Netjes van vodafone vanaf mijn vodafone kaartje een sms met daarin dat ze akkoord gingen dat ik naar simpel ging en dat ook mijn mobiele nummer werd overgezet op simpel.In maart kon ik eindelijk gebruik maken van simpel, sms en bellen.GEWELDIG!Ik heb in mei met mijn mobiel aan het prutsen geweest en zelf een andere firmware erop gezet maar dat duurde te lang leek het mij dus het ik de usb kabel uit mijn mobiel getrokken die aan de pc vast zat, toen deed mij mobiel helemaal NIKS MEER WILDE OOK NIET MEER AAN!:?Ik had er nog garantie op dus ik met de mobiel naar mediamarkt en die stuurden mijn mobiel op.na het bericht te horen gekregen dat mijn mobiel het weer deed.Nadat ik thuis kwam kwam dit bericht ervoor.Dus na de reperatie is het mis.Maar waar wiens schuld is het nu?Simpel?Vodafone?De reperateur waar de mobiel is gereset? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.