Jump to content

simonly250

Boudewijn

Recommended Posts

Ook wij zijn er ingetuind met Youfone. Een abonnement voor €2,50 per maand. We kregen de simkaart, toen konden we het abonnement niet activeren. Na veel bellen eindelijk opgelost. Bijna niet gebeld en de eerste maand een nota van €18,68. Opnieuw heel vaak gebeld. Inloggen gaat niet oeps link lijkt niet te werken!! Krijg eindelijk een dame aan de lijn die me belooft e.e.a. uit te zoeken en het die dag of uiterlijk morgen te mailen. Er gebeurt echter niets. Tja dan het geld maar terug. Dan krijgen we gelijk een rekening verhoogd met €7,50 en dreiging met deurwaarder. Weer gebeld. Opnieuw toezegging om alles uit te zoeken en te mailen. Nog steeds niets vernomen!!! Uiterlijk morgen (ja welke morgen) De dame kon wel inloggen op onze account, maar wij niet!! Deze week opnieuw een nota gekregen nu €12,60 dat is nog geen €2,50. Gesprekskosten zijn bijna niet gemaakt, want ik ben inmiddels afgesloten. Wij hebben inmiddels een boze brief naar Youfone gefaxed, daar kreeg ik vandaag een knullig mailtje op terug met ontzettend veel typefouten en even uitgelegd wat mijn inlognaam en wachtwoord is (wat ik al heel lang weet en kan dromen) met daarin zelfs een typefout, maar we kunnen nog niet inloggen. Als ze nu eens zo handig waren om me uit te leggen wat hier fout gaat, maar daar hebben ze geen zin in natuurlijk, ze denken centjes te blijven trekken van mij, maar dan hebben ze toch echt de verkeerde persoon voor zich. Het meest irritante van de hele toko is dat je nooit een direct nummer of e-mail adres krijgt. Werkelijk een waardeloze tent!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...