Jump to content

Abonnement opgezegd, incasso`s gaan door

Annette
 Share

Recommended Posts

Ga nooit in zee met Youfone. 2 jaar geleden een abonnement gehad, dit was omdat het goedkoper was om naar het buitenland te sms-en en te bellen. Echter toen ik in die tijd opzei, heb ik maanden lang gezeur gehad, etterlijke mails en telefoons met de klantenservice. kosten E50 aan de klantenservice, een andere manier om inkomsten binnen te krijgen. Ondertussen beloven ze van alles maar de boetes en dreiging van deurwaarders gingen maar door.

Een goed jaar geleden, wilde ik het nog 1x proberen, dom natuurlijk want nu ik buitenlandbellen niet meer nodig heb en in maart een brief heb gestuurd met de opzegging per 1 mei, krijg ik doodleuk weer een incasso, nu 2,64 i.v.m. abonnementskosten i.v.m. te weinig gebruik van mijn telefoon. Terwijl abonnement al gestopt is.
Via hun site een mail gestuurd, krijg ik doodleuk een nietszeggende mail, wat vervelend zonder verder op het onderwerp in te gaan. Vandaag kreeg ik weer een mail, waarin ik gedreigd wordt een boete te betalen omdat ik het geld terug heb laten storten. Als ik niet direct betaal worden er nog eens E10,- in rekening gebracht. Zo ging het 2 jaar geleden ook. De boete ging tot E60,- met dreiging van de deurwaarder, terwijl zij fout waren. Na vele maanden is de fout wel hersteld maar een hoop gedoe en dreiging.
Ik ben dom geweest voor een 2e x in zee te gaan. Je kunt beter een iets duurdere provider nemen, die goed voor z`n klanten is, dan iemand met goedkope tarieven waar je nooit meer vanaf komt.

Wees gewaarschuwd, dit overkomt me niet nog een keer!!!