Jump to content

simpel


kees
 Share

Recommended Posts

Hallo medelijders van SimpelOok ik heb een accefietje met Simpel nl dat zij geen simkaart met internet kunnen sturen.Ik heb vandaag een brief afgegeven op hun kantoor in Woerden. Adres is overigens via Google te vinden als je weet waar je moet kijken. Tot mijn stomme verbazing dezelfde middag nog antwoord, wel is waar een antwoord waar je niets mee kan maar dat zijn we allemaal gewend.Ik lees op forum dat er niet gereageerd wordt op brieven en e-mails, vandaar mijn oplossing.Mochten er onterechte afschrijvingen door Simpel gebeuren voor leveringen/diensten die niet hebben plaatsgevonden zijn er twee wegen. 1). storneren en bank opdracht geven om automatische betaling te blokkeren, er moet dan een acceptgiro gestruurd worden door Simpel. 2) klacht neerleggen bij de NMA dat er onterecht betalingen geïnd worden voor diensten die niet geleverd zijn/worden.Succes met de afhandeling van je klacht

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...