kees Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Hallo medelijders van SimpelOok ik heb een accefietje met Simpel nl dat zij geen simkaart met internet kunnen sturen.Ik heb vandaag een brief afgegeven op hun kantoor in Woerden. Adres is overigens via Google te vinden als je weet waar je moet kijken. Tot mijn stomme verbazing dezelfde middag nog antwoord, wel is waar een antwoord waar je niets mee kan maar dat zijn we allemaal gewend.Ik lees op forum dat er niet gereageerd wordt op brieven en e-mails, vandaar mijn oplossing.Mochten er onterechte afschrijvingen door Simpel gebeuren voor leveringen/diensten die niet hebben plaatsgevonden zijn er twee wegen. 1). storneren en bank opdracht geven om automatische betaling te blokkeren, er moet dan een acceptgiro gestruurd worden door Simpel. 2) klacht neerleggen bij de NMA dat er onterecht betalingen geïnd worden voor diensten die niet geleverd zijn/worden.Succes met de afhandeling van je klacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.