Jump to content

Simpel

Yvonne
 Share

Recommended Posts

Ben helaas de zoveelste die geen goede ervaringen heeft met Simpel, we zitten er nu anderhalf jaar met 3 personen, het is alleen maar ellende.
Wat ons nu echt in het verkeerde keelgat is geschoten betreft onze dochter, die wordt gestalkt door een ex, we hebben in februari een nieuw nummer aangevraagd per brief, zou 10 werkdagen duren, na 10 dagen geen nummer, gemaild hierover, antwoord duurt 10 werkdagen, klacht bij Anna neergelegd, reactie die standaard is volgens mij, ze kampen met een storing, dus het kan even duren werd ons verteld, netjes gewacht inmiddels weer gebeld, kampen ze in juni nog steeds met een storing, mijn dochter wordt nog steeds lastig gevallen, dit is toch niet te geloven, dat dit zomaar kan en mag.
We zijn inmiddels ruim 5 maanden verder en niks opgeschoten.

Nu is Simpel weer gehackt en kunnen we gewoon niet bij onze gegevens omdat ze de wachtwoorden hebben geblokkeerd
Ik vind het ronduit schofterig wat hier gebeurd, we zitten onze tijd het laatste half jaar uit, en willen NOOIT meer wat met simpel te maken hebben.