Jump to content

Voordelig Mobiel bellen vanuit en naar het buitenland

acdevries300
 Share

Recommended Posts

Goede morgen,

Ik ben momenteel werkzaam voor engelse firma en moet hierom veel van en naar het buitenland bellen. Om de kosten zo laag mogelijk te houden voor de firma zou ik graag weten welke aanbieder hier het best mee omgaat.

Eisen aan het abonement:
Bellen in van en naar het buitenland 150 min
Bellen in nederland 400 min
Internet gebruik 2000-5000 MB door veel mobiel werken
SMS 100

Hoor graag of er iemand is die me kan helpen hiermee.

Alvast dank!
Alex de Vries

• 1 month later...

Ik weet niet of je veel naar je Engelse firma moet bellen (of zij jou), maar dan kan je overwegen om een Engels telefoonnummer te nemen op je telefoon in Nederland, of een Nederlands nummer op het engelse kantoor/mobiel.

Voor het ontvangen betaal je 2 cent per minuut op vast en 6 cemnt mobiel. Wanneer je doorschakelt naar een Voipaccount is ontvangen gratis.
Kun je kopen bij wereldnummers: http://www.wereldnummers.nl
Voorbeeld: je belt naar het Engelse kantoor, je hebt een Nederlands nummer daar naar doorgeschakelt Dan betaal je 2 cent perr minuut + lokale kosten (vaak gratis).Indien je vaak je manager moet bellen op zijn Engelse mobiel doe je hetzelfde daarmee. Dan betaal je lokaal tarief + 6 cent.Bijkomend voordeel is dat je als bedrijf ook kan adverteren/gebruik maken van deze nummers extern: ze hoeven geen buitenlands nummer door te geven als klanten jou moeten bellen.