Jump to content

KPN

Guest Albert

Recommended Posts

Guest Albert

Rond onze verhuizing is alles misgegaan wat er ook maar mis kon gaan en KPN maar volhouden dat het aan ons lag maar wat bleek na 7 dagen zonder tel. en internet bleek het fout te zitten bij een kastje in de straat. Na een klacht en claim heeft KPN 85 euro van de gevraagde 120 euro toegezegd en gestort. Na deze ergerlijke zaak van arrogantie van de kant van KPN hebben we het account opgezegd. Vervolgens kwam hierover een bevestiging en de opzegging ging in 25-07-2012, maar zo luide de brief aan het eind kunnen we U nog over halen met 1 jaar gratis int.act tv , dus overleg en toen opnieuw contact opgenomen dat we interesse hadden maar wel onder bepaalde voorwaarden zoals gratis monteur geen aansluitkosten en tegen een bepaalde prijs maar dat ik hiervan wel een bevestiging wilde wat volgens mij ook normaal is. Van de persoon waar dit mee afgesproken hebben we nimmer meer iets gehoord.Op 9 juli weer contact opgenomen dat we er echt zat van waren en dat we alles wilden cancelen. Zij wilde toch een ander uitzoeken en we kregen nog bericht nee dus, mailtje gestuurd en ja mail terug waarin ze zei dat ze cursus had maar maandag er gelijk achterheen ging........verder niets meer gehoord. Vervolgens weer gebeld achtereenvolgens met Klantenservice(18-07 10.00 uur),Klantenservice(18-07 20.00 uur) beiden hebben beloofd per omgaande een bevestiging te sturen van het einde contract op 20-08-2012 wat ik na veel gedoe overeengekomen was maar geen email dus! De volgende dag opnieuw contact met medewerker die mij adviseerde een nieuwe provider te vragen het account over te nemen met behoud van tel.nr. Vandaag 23-07 kregen we een eindfactuur van KPN, kosten tot en met 25-07 wat dus inhoud dat we 26-07 zonder telefoon en internet zitten bedankt KPN. Hierover direkt weer contact op genomen met medewerker die mij vertelde dat er aan het feit dat we overmorgen geen int. en tel. meer hebben niets te doen valt maar dat een andere medewerker morgen contact opneemt... ik wacht af. Wij hebben jarenlang een goede relatie met KPN gehad en zijn ernstig teleurgesteld in de wijze waarop KPN met zijn klanten omgaat en willen dus ook nooit meer iets met KPN te maken hebben ...DUS KPN niet meer bellen over wat dan ook, dit is ons verhaal en daar moet jullie het mee doen. P.S. als de medewerker die beloofde te bellen belt neem ik we op want ik houd mij wel aan mijn afspraken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...