Jump to content

Wie heeft de gouden tip?

D. Boon
 Share

Recommended Posts

Dames en heren,Ik ben werkzaam bij een kantoor met 5 personen. Voor vast bellen hebben wij een voip abbonement wat perfect werkt. Goede kwaliteit, lage kosten en een online centrale.Voor de mobiele telefonie ben ik ook op zoek naar een dergelijke oplossing. Wij hebben nu 4 kpn abbonementen van ieder €120 per maand. Geregeld bellen wij hier nog iets meer dan dat. Het doel is om deze kosten omlaag te brengen. Weet iemand of dit mogelijk is zonder kwaliteitsverlies?Voor mijn Iphone heb ik een bria mobiel voip bellen app. De kosten zijn laag en de kwaliteit is goed. Het nadeel is alleen dat wanneer je belt met de app en iemand anders jou weer belt de app gelijk sluit en je gesprek dus gelijk weg valt. Daarom gebruik ik de app nauwelijks.Heeft iemand een idee?

Gr,D. Boon

• 5 months later...

Als uw probleem nog niet is opgelost: ik hoorde dat Eilie in Groningen (dat ook hosted telefonie aanbiedt) tegen het einde van dit kwartaal daar een oplossing voor krijgt. Naar eigen zeggen als d eerste in Nederland.Daarnaast zou je een voip provider kunnen nemen die ook telefoneren via een app op de mobieltjes mogelijk maakt. Ik gebruik zelf 007voip en ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit (klink als de voiptelefonie op kantoor), Je hebt dat op je mobieltjes alleen een internetabonnement nodig en belt via hen uit tegen hun lage tarieven (Nederland: 1,2 voor vast en 3,5 cent voor mobiel, zonder starttarief),Als je een telefoon met duo sim hebt dan kun je een NL kaartje erbij nemen voor allen en NL mobiel nummer. Anders neem je bij 007voip een NL inbelnummer voor € 120 per jaar en bent dan daarop overal te wereld bereikbaar waar je mobieltje via wifi contact heft met internet.