Guest joke Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 ik heb een mms bericht ontvangen, wordt verwezen naar www.tele2.nl/mms en ik heb een wachtwoord gekregen, waarmee ik zou kunnen inloggen, maar dit werkt niet. weet iemand hoe dit werkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest g winkelmeijer Posted August 18, 2012 Report Share Posted August 18, 2012 Ik heb ook een mms bericht ontvangen met wachtwoord.Jammer ook dit werkt niet.wie helpt mijGeertjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
saskia Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 heb ook een mms bericht ontvangen, maar ook die werkt niet. Wie kan mij helpen.Groetjes saskia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest W.Bijlsma Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Heel mooi een mms ontvangen met nog zelfs een wachtwoord er bij maar ja hoe open je zoiets??? Grapjassen zijn het bij tele2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karel.B Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 ik heb een mms bericht ontvangen en kan er niets op zien of ben ik blond? twas wel spannend voelde ik,hi,hi Groet Karel.B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woonjerot Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Zoveel vragen en geen antwoorden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest an kerssen Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 :? Heel mooi een mms ontvangen met nog zelfs een wachtwoord er bij maar ja hoe open je zoiets??? Grapjassen zijn het bij tele2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kwibo Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Ik heb het antwoord!1. Ga naar de site: www.tele2.nl/mms2. Dan vul je dit in... MSISDN: (eigen) 06-nummer Message ID: het wachtwoord (dat als het goed is meeverzonden is)Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest truus lemmers Posted January 15, 2013 Report Share Posted January 15, 2013 Ik heb een mms bericht gehad maar kan hem niet openen. Kan dit niet makkelijker?Groetes Truus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boy Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 Als tele2niets beters weet moet ik eens gaan kijken voor een andere provider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henk roelofs Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 wat een gedoe ik verstuur nooit zo nu kon ik het bericht niet lezen . o o. wat doen we moeilijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bert .v Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 als je via tele2 of dergelijke een mms bericht binnen krijgt met een code gebruik deze dan op je telefoonmsisdn is je eigen 06 nummeren het wachtword is de codekon er op de computer niets meehad een helder moment en dacht misschien werkt het wel op de telefoon en ja hoor het werktegroet bert succes er mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest a.jongeneel Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 OOk mij lukt het niet1 heel irritant vul de gegevens in en zegt dat het niet klopt!weg ermee met die mms! en ga er ook geen internet voor aanschaffen! onzin zorg gewoon dat je het bericht kan lezen i.p.v. zo moeilijk te doen!Astrid J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest louis Posted October 31, 2013 Report Share Posted October 31, 2013 ik heb een mms ontvangen op mijn mobiele telefoon en door verwezen naar www.tele2.nl/mms incl.een wachtwoord/code woord om in te loggen maar na verschillende pogingen het maar opgegeven ,is dit normaal bij tele2 om de mensen aan het lijntje te houden?of weten ze zelf niet hoe het moet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ingrid Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 ken tele 2 zn geld niet aan een beter systeem benutten dit werkt dus niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cor van Poll Posted January 5, 2014 Report Share Posted January 5, 2014 de mensen sturen mij iedere keer mms berichten maar ik kan doen en laten wat ik wil ik kan ze niet bekijken of lezen, dus er is maar een oplossing weg er mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ria Posted April 6, 2014 Report Share Posted April 6, 2014 Heb nu diverse pogingen gedaan om mms berichten te openen, maar dit lukt dus echt niet,ondanks wachtwoord.EN NU ??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ton Satter Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Rechts van het inlogscherm staat een blauwe regel "if you are a guest please click here". Klik daarop en voer je telefoonnummer in bij gebruikersnaam/user (als 0612345678, dus zonder streepje). Vervolgens je wachtwoord dat je via die mms gekregen hebt, dan moet het lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mieppijper12 Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Gaat niet open Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cilia Posted June 21, 2014 Report Share Posted June 21, 2014 ik heb een mms bericht ontvangen, wordt verwezen naar www.tele2.nl/mms en ik heb een wachtwoord gekregen, waarmee ik zou kunnen inloggen, maar dit werkt niet. weet iemand hoe dit werkt? Nou ik heb er ook een, het zelfde verhaal als de meeste anderen, het werkt voor geen meter, en dat terwijl ik de bloemstukken moet bekijken die op het graf van een zeer dierbaar familielid komen te liggen. Wat een waardeloos gedoe van die mms berichten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted July 31, 2014 Report Share Posted July 31, 2014 okay dit werkte voor mij ga naar www.tele2.nl/mmsklik op de link rechts onderin "If you are a guest please click here" dan is je MSISDN Je telefoon nummer + de landcode dus 031633333333en het wachtwoord is de code die je in je bericht ontvangen hebt ik hoop dat dit voor andere mensen oo werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdrianaKl Posted January 12, 2015 Report Share Posted January 12, 2015 Dankjewel Kwibo, Gastgebruiker. Je hebt me goed geholpen. Geplaatst 2 januari 2013 - 23:35 Ik heb het antwoord!1. Ga naar de site: www.tele2.nl/mms Klik rechts op de regel dat je als gast komt en 2. Dan vul je dit in...MSISDN: (eigen) 06-nummerMessage ID: het wachtwoord (dat als het goed is meeverzonden is)Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest :) Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Je telefoonnummer invullen met 31 van Nederland ervoor, en dan niet 06 maar 6: Dus 316........ En let op wel/niet kleine letters/ hoofdletters bij de code. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Suse Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Ik ook snap er ook weinig van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.