Jump to content

Ervaringen Delight Mobile

Guest Erik

Recommended Posts

SInds een week nu een (gratis) Delight Mobile SIM. Oude nummer van Lebara over laten zetten. Tarieven van Delight zijn echt de laagste. Werkt op het KPN net. Tot op heden geen problemen, alleen bij roamen in Duitsland moet de telefoon even uit en aangezet worden, maar dit is bij meer aanbieders zo (bijv. Dekamobiel). Bellen naar Brazil Mobile is bijv. 9 cent , met een starttik van 9.5 cent. Zo goedkoop kan ik het nergens anders vinden. Duitsland Mobile is 15 cent, bij mijn weten ook de goedkoopste. NL Mobiel is helemaal een lachertje met 3 cent per minuut. Deze tarieven heb ik persoonlijk gechecked, en ze kloppen. Hoewel mijn verhaal misschien reclame lijkt, is het dat niet. DIt is echt de goedkoopste prepaid aanbieder voor internationaal bellen (en overigens ook voor nationaal).

• 2 months later...
Guest jingins

Delight word niet ondersteund in turkije. eerste 7 dagen goedkoop kunnen bellen met smart roaming ın het buıtenland voor maar 21 cent. maar daarna viel alles weg. heb tot heden 6 x gemaild naar delight nog nıets gehoord. tjah wat moet je ermee. ben ook niet bereikbaar. nummerbehoud had ık beter nıet moeten doen.

• 3 months later...
Guest Louis

Vorige week vanaf het Duitse T-Mobile 2x een sms gedaan naar een Nederlandse Vodafone gsm, welke zich ook in Duitsland bevond, op Vodafone Duitsland. De smsjes kwamen niet aan, uiteraard werden ze wel verrekend via het beltegoed......
Getracht uit Duitsland via smart-roaming te bellen, geen verbinding tot stand gebracht, gesprek werd niet aangenomen en kwam ook niet in een voicemail terecht maar tot werden wel weer kosten afgetrokken voor een niet tot stand gekomen gesprek.
Daarom mijn advies: gebruik geen Delight als Uw hoofdnummer, maar neem het er zonodig bij, want helemaal super werkt het dus niet

Guest Jesse V.

SInds een week nu een (gratis) Delight Mobile SIM. Oude nummer van Lebara over laten zetten. Tarieven van Delight zijn echt de laagste. Werkt op het KPN net. Tot op heden geen problemen, alleen bij roamen in Duitsland moet de telefoon even uit en aangezet worden, maar dit is bij meer aanbieders zo (bijv. Dekamobiel). Bellen naar Brazil Mobile is bijv. 9 cent , met een starttik van 9.5 cent. Zo goedkoop kan ik het nergens anders vinden. Duitsland Mobile is 15 cent, bij mijn weten ook de goedkoopste. NL Mobiel is helemaal een lachertje met 3 cent per minuut. Deze tarieven heb ik persoonlijk gechecked, en ze kloppen. Hoewel mijn verhaal misschien reclame lijkt, is het dat niet. DIt is echt de goedkoopste prepaid aanbieder voor internationaal bellen (en overigens ook voor nationaal).

.. Duitsland 15 cent het goedkoopste? wat dacht je van 5 cent naar vast en mobiel? En Nederland 3 cent? Doe mij maar 2.5 naar vast en mobiel! Simpel dames en heren internetten bellen en smsen in Nederland voor maar 2.5 cent per mb, minuut en sms! Bellen naar het buitenland vast en mobiel 5 cent per minuut en dat alles zonder starttarief!

• 3 months later...
Guest Frans

Het is toch wel verbazend dat 2 verschillende personen precies hetzelfde bericht kunnen bedenken. Zie berichten van Jesse V. van 1-3-2013 en Erik van 14-8-2012.
Of toch geen toeval?......

• 3 months later...
  • 1 month later...

Zou overstappen van lebara naar delight. Nu al spijt want volgens mij is delight Vectone en dat is echt een drama. Kreeg bericht dat opwaarderen (€ 10,-) gelukt is en dat mijn balance nu 0,00 is! Als dat een grap is is het wel een erg slechte. Ik heb er geen goed gevoel bij want mijn ervaringen met Vectone waren ook al dat ze het toegezegde bedrag van € 7,50 als je nummer mee nam gewoon nooit krijgt. Ze liegen alles bij mekaar en beloven van alles maar het zijn gewoon een stel ordinaire dieven.

• 1 month later...

Ervaring Delight mobile? een fulltime job!Vrijwel elk gesprek word er teveel afgeschreven.Dagelijks controleren hoeveel minuten je gebeld hebt en of daarvoor wel het juiste bedrag is afgeschreven.Het enige geluk is dat men in kan loggen op de site om zijn belgegevens te bekijken en dus op deze manier steeds kan controleren of er teveel is afgeschreven.Ik maak al anderhalf jaar gebruik van delight mobile omdat zij helaas toch het goedkoopst blijven en de kwaliteit van gesprekken met andere providers niet veel beter is. Je zou zeggen dat je vaste klanten beloont . . . maar nee bij delight is niets minder waar!Zij die online een simkaart hebben besteld na 21 november 2013 kunnen nu goedkoop bellen daar waar ik als trouwe vaste klant in de afgelopen anderhalf jaar het 10 voudige ben gaan betalen. (let dus elke keer wanneer je wilt gaan opwaarderen op of de tarieven niet veranderd zijn! met een verhoging van 4 ct. per minuut is je beltegoed ineens onverwachts snel op)Nu heb ik weer een nieuwe simkaart om dus van de laagste tarieven gebruik te maken. deze kaart heb ik 4 dec. ontvangen. ik heb vanaf 4 december tot 8 december 60 euro beltegoed op mijn kaart gezet. Ik bel voor 1 ct. per min. met een start tarief van 9.5 ct. per gesprek. Ik had dus zeker een goede 90 uur met dit tegoed kunnen bellen en dan is dat nog een ruime berekening. (zou betekenen dat ik in 4 dagen meer dan 60 gesprekken heb gevoerd)Na controle blijkt dat zij 49,545 EURO TEVEEL HEBBEN AFGESCHREVEN IN 4 DAGEN TIJD!!!daarnaast is het erg knap dat ik in 4 dagen (is 96 uur) meer dan 90 uur heb gebeld!ik hou van mijn familie maar dit word zelfs mij teveel :pnog wat andere dingen: -elk gesprek word na een uur automatisch beeindigd waardoor je dus ook weer opnieuw een start tarief moet betalen wanneer je nog niet bent uitgepraat- krijg vaak een melding dat degene die ik probeer te bellen of wel in gesprek is ofwel niet bereikbaar of de telefoon gaat oneindig over of direct naar voicemail terwijl diezelfde persoon een halve minuut later wel gewoon bereikbaar is en verteld dat de telefoon gewoon in zijn broekzak zat en de baterij nog vol is.-delight klantenservice komen hun afspraken niet altijd na (er word altijd beloofd dat het teveel afgeschreven bedrag terug gezet word op de simkaart, helaas moet je ook hier vaak weer achteraan bellen)Kortom? Delight mobile, vaak de goedkoopste maar tergelijkertijd ook de slechtste in zijn soort

• 3 weeks later...

Het is altijd makkelijker om te klagen, dan om te zeggen dat je positief bent ergens over..Maar ik wil hier even kwijt dat ik tot nu toe heel erg tevreden ben met Delight Mobile ! De tarieven veranderen wel soms, dus je moet af en toe even de site checken. Maar ook voor goede aanbiedingen en bundels! Goedkoop en zit nergens aan vast!Je kunt heel makkelijk een account aanmaken waarin je gesprekken en de daarbij verrekende kosten van je beltegoed worden weergegeven.Bij mij klopt alles perfect !Ook nummerbehoud is gelukt.Duurde iets langer omdat Lyca Mobile dwars lag. Lyca Mobile is pas drama. Dan kun je gewoon twee weken niet smsen en heel nederland klaagde..,En als je ziet wat Delight Mobile kost in verhouding tot de dure abonnementen zoals Vodafone e.d. en je bekijkt wat het je op jaar basis scheelt, dan zeg ik.. Lekker bellen met Delight, en niet teveel in 1x opwaarderen.. Is er niks aan dan hand.Dus wat mij betreft blijf ik nog heel lang plakken bij Delight Mobile.Het werkt in Nederland bij mij in iedergeval altijd.Had ooit Hollands Nieuwe. Dat was een abonnement en die viel elke tien minuten weg. Alsof een abonnement wat is tegenwoordig...

• 1 year later...
Guest sezayi

Wat een slechte verbinding.

Vandaag 4 keer gebeld elke keer verbindibg viel weg maar alles wat we spraken werd wel herhaald op een active verbinding.

En 4 keer opnieuw gprobeerd en was na een paar keer proberen noet eens verstaanbaar.

Gelijk die sinkaart eruip geluurd

• 5 months later...
Guest rickybartels2015@gmail.com

IK HEB AL MEER DAN EEN JAAR EEN PRE P DELIGHT MOBILE EN OPWAARDEREN DOE IK VIA INTERNET HET GAAT AUT GEWOON TELF NUMMER IN VOEREN EN HET GE;D STAAT IN DE MOBILE FOON MAAR DE LAASTE TIJDT HEB IK DAAR EEN PROBLEEM MET IK KAN NIET MEER AUT VIA INTERNET OPWAARDEREN  HOE KAN DAT RICKY

• 6 months later...
Guest Delight Schandalig

DELIGHTMOBILE Echt gewoon SCHANDALIG, Toen k hun gevraagd om mijn voicemail aan te zetten hebben ze dat gedaan en sindsdien krijg ik geen smsjes meer enz en staat de telefoon op altijd doorschakelen en na vaak met hun gebeld te hebben lukt het ze niet eens om op te lossen 'doe maar je simkaart eruit en dan er weer in' hebben ze al zo vaak gezegd maar zonder succes en die klantenservice moet je een gemiddeld een halfuur wachten voor je geholpen wordt! En bel ik vandaag weer omdat ze dagelijks geopend zijn en 2 keer vandaag al nemen ze op na een halfuur en zeggen ze dat de klantenservice gesloten is en voor je wat kan zeggen hangen ze alweer op DELIGHTMOBILE SERVICE ECHT GEWOON SCHANDALIG SCHANDALIG

Guest Katty K.

Stap over naar wifi bellen! download de app en bel internatinaal via elk wifi network. Bel nu al maanden via bellenvoormaar.nl goedkoop en makkelijk geen gedoe.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...