Peter Bakker Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Al jaren parkeer ik met name in Amsterdam met SMS-parking via een GSM met Simpel als provider. Ineens lukte het niet meer. Blijkt Simpel 4030 (verkort nummer SMS-parking) niet langer te ondersteunen. Een provider die bepaalt welke telefoonnummers je wel of niet belt? Afijn, nog wat heen en weer gebeld naar simpel en SMS-Parking. Kom ik erachter dat de sms-server van T-Mobile is. T.mobile op zijn beurt heeft ook een SMS-parkeren-product. Allemaal toeval?Adviseert de medewerker van Simpel maar een andere provider te zoeken. Wat is dit allemaal voor waanzin. Ja, iedereen is erg aardig, maar klantgericht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Judith Smetsers Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Ook ik had deze ongemakkelijke ervaring!Simpel ondersteunt het opeens niet meer.Erg vervelend, daarvoor deed ie het wel en nu moet je er zelf achter komen dat het niet meer ondersteunt wordt!Ook gebeld naar SMSParking, maar zij zijn niet degene die het hebben gestopt.Daarna mijn provider Simpel gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd.Nu inmiddels heb ik voor KPN gekozen en dat doet het altijd prima gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.