Jump to content

Nieuw abonnement veel in buitenland

Broek

Recommended Posts

Ik werk als gids zo`n 9 maanden per jaar in het buitenland in diverse landen.
Mijn verbruik met mijn huidige Nokia toestel is: zelden bellen (30 minuten per maand), geen internetgebruik, maar wel vaker smsen. Dat varieert van 100 sms per maand tot 200 sms per maand.Momenteel gebruik ik al jaren het Flex 30-abonnement van T-mobile, maar dat gaat eruit. En mijn abonnement loopt af.
Ik hoef geen nieuw toestel en al helemaal niet zo`n smartphone, I-phone of wat dan ook. Ik ben prima tevreden met mijn oude Nokia en gebruik mijn mobiel alleen om bereikbaar te zijn en te smsen.Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat zijn de mogelijkheden en bij welke provider kan het beste iets afsluiten?
Ik weet dat ik destijds T-mobile gepakt heb, omdat de sms ook vanuit de bundel gebruikt kon worden.
Maar dat is er niet meer.
Wat kan ik doen en wat is aan te bevelen?
Ik hoor het graag...

• 3 months later...

Ik heb een abonnement bij KPN en het contract daarvoor loopt af.telefonisch biedt KPN me nu een simonly abonnement van 9 maanden voor 5 euro en 15 maanden 10 euro dus een kleine 200 euro voor 24 maanden.150 belminuten/sms-en met gesprekken per seconde verrekenen, buitenland bellen en sms-en valt altijd buiten de bundel maar.....gebeld worden in het buitenland is altijd gratis. Dit lijkt erg aan te sluiten bij jou wens om goedkoop bereikbaar te zijn. Sms-en vanuit het buitenland valt er niet onder maar dat doe ik zelf vaak via skype (12 cent), is goedkoper dan met de telefoon buiten de bundel. Misschien heb je hier wat aan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...