kana Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Ik heb zopas mijn Samsung R540 gisteren en ik dacht dat alles goed was. HA! Ik had alleen 4 GB van mijn 16 GB geformatteerde maar geen groot probleem dankzij jullie forum ik erin geslaagd om dat op te lossen. Ik gebruikte het allemaal gisteravond liking deze kleine machine. Gisteravond heb ik hem uitgezet het aangesloten en ging alleen naar bed om vanmorgen vinden dat zij niet op te laden? Whats up met dat? Heeft iemand had dit probleem? Wanneer de Samsung is op het laat zien dat het draait uit stopcontact en batterij wordt opgeladen (1%). Maar dit nummer verandert nooit. Het wordt niet opgeladen. Ik eenvoudige dingen geprobeerd, zoals het verwijderen van de batterij en zet het terug in, maar geen geluk. Ik denk dat ik ga gewoon deze ene terug te keren en op te geven op de Samsung, want ik ben bang voor de toekomst problemen. Ik ben actief op de fabriek geïnstalleerde Ubuntu. Als iemand suggesties of fixes voor ik stuur deze terug Ik waardeer het, mijn batterij is als volgt http://www.scontobatteria.com/samsung-r540.html . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.