Jump to content

lebara slecht ontvangst

jboere

Recommended Posts

ik heb een toestel van lebara en sim kaart al 5jaar ik vind dat de kwaliteit veel te wensen over laat het signaal valt steeds weg en ik heb veel karten ge probeert maar allemaal het zelfde omdat alles via kpn gaat moet daar eens gekeken worden wand ik heb ook een Duits telefoon nummer om dat ik nu in Nederland zit gaat het signaal ook via kpn gasten net. en daar heb ik precies de zelfde klachten met in eens geen signaal meerik vind dat Duitsland een veel betere telefoon net hebben geen problemen met beide telefoons. ik vind dat de kpn nu eens naar hun net werk moeten gaan kijken wand werkt niet goed. ook als ik er een kpn prepaid kaart ik doet is de signaal niet goed gesprekken-worden kompleet af gebroken zodat je weer moet bellen dus kpn doe er eens wat aanzo dat mensen weer kan bellen met goed bereik wand leg aan kpn niet aan lebara

• 10 months later...
Guest Doodziek

Hee dit is echt niet normaal wat een slecht bereikValt om de haver klap weg kunt niet meer normaal met je Tel omgaan stap snel over naar een goeie provider want Dit is niks Lebara

• 6 months later...

Ik ervaar helaas hetzelfde in eerste instantie niks aan de hand prima bereik ook 3g online van lebara en sinds een tijdje valt om de haverklap 3g uit en ook het lebara signaal....Nou lekker dan goedkoop is op den duur duurkoop....Had ik een noodgeval kon ik potverdiejandubble niet eens meer bellen!!!Lebara hartelijk bedankt doe er wat aan om je naam en klanten te behouden!!!Ik ga overstappen naar een andere provider.

• 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...