Jump to content

simpel

yildiz
 Share

Recommended Posts

Sinds vrijdag 22 september 2012 heb ik vanaf 9 uur geen internet meer ben al meer dan 1 1/2 jaar abonneen maar heb in al zo veel dingen mee gemaakt met simpel en nu weer dit klanteservice niet bereikbaar internet wat er zo maar mee kapt Niet iemand die even klanten gerust stelt wat er nou precies aan de hand is nu heb ik vraagje en andere klanten . is het je ook overkomen wat je op nota van meer dan 150 euro en je hebt niet geen eens gebruik gemaakt van je simcard wat je was dat moment in turkije 5 weken en je simcard werkte niet eens daar en je had niet eens gebruik gemaakt van je ned nummer dus hoe komen zulke bedragen ben eigenlijk beetje zat slechte service simpel je geld uit iemands zak halen kunnen we niet met ze allen naar programma opgelicht of radar wat dit bedrijf is gewoon stelletje oplichters en als tmobile daar van weet schuif je handen er dan van af Mvr O .Yildiz Ik weet wat simpel leest maar daar ik lig niet over wakker Daarom roep ik iedereen op meld je aan hier !!!!!!!!