Jurbri Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 Bij Euphony kan je nu gratis mobiel gaan bellen? Is hier behoefte aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windstorm Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 Wat is gratis? Afhankelijk daarvan zal er wel of geen behoefte zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windstorm Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 De Euphony tarieven zijn iniedergeval niet erg concurrerend.280 min. voor € 15,- :OAlleen voor de mega beller/smser zijn ze voordelig met €40,- per maand. Wel max. 2400 min/sms per maand, dus zo onbeperkt is dat ook weer niet.Met deze kortingsactie moet je 10 andere klanten ronselen met hetzelfde belgedrag als jijzelf, voordat je gratis kan bellen: http://www.euphony.nl/site/korting/formules.phpKan ik beter echt werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rene Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 Weer eentje die niet goed leest: Voor 15 Euro 80 minuten gewoon, onbeperkt sms, 500 minuten onderling, 100 mB en als je ook vast en mobiel neemt ook nog eens 2500 minuten binnen het gezin. En dat is voor je anderen "ronselt". Dus wel goed lezen, storm in een glas water!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 " test-Aankoop: sluit geen contract af bij Euphony De Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop raadt iedereen af om een abonnement af te sluiten bij telecomaanbieder Euphony. De organisatie zou minder voordelig zijn met tarieven dan door verkopers wordt voorgesteld, aldus Test-Aankoop" Zegt dit genoeg of niet? Geloof niet in alle gladde praatjes van hen die zich "consultant" noemen. Die gaat het primair om het vullen van hun eigen zakken en niet die van de argeloze gebruiker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurbri Posted September 25, 2012 Author Report Share Posted September 25, 2012 Ik heb een sim-only gehad bij Simyo, beviel heel goed en heb dit ook aangeraden bij vrienden die dit ook namen, hier kreeg ik niks voor bij Simyo. Wanneer ik hetzelfde doe bij Euphony dan krijg ik hier wel wat voor in de vorm van korting op mijn eigen mobiele rekening, dat is toch fantastisch? Of zie ik het nu helemaal verkeerd? Terwijl ik blijf bellen via het goede netwerk van KPN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rene Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Hahaha, ooit een telecomwinkel binnengelopen waar het aanbod zo goedkoop was als het werd voorgesteld?! Dat dat ook wel eens gebeurt bij Euphony is te verwachten, ook daar zit wel eens iemand tussen die niet helemaal oprecht werkt maar die ligt er zo uit. In een telecomwinkel wordt het echter gestimuleerd; daar krijg je vrijwel altijd dát aanbod dat de winkel het meeste aan commissie oplevert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rene Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Zelfs bellen.com maakt zich daar schuldig aan: Tik maar eens 2200 minuten en 2200 mB in in de vergelijker: Euphony is veel goedkoper dan de goedkoopste volgens bellen.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.