albert kuipers Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 ik heb een i smart 500 abbonnement.Mijn 3g is in mijn buurt zeer slecht,heb een klacht in gediend en door tmobile erkend{daarvoor krijg ik 20% korting.heel leuk maar nu valt mijn bereik onder het bellen vaak weg weer een klacht ingediendNu mag ik mijn contract zo ontbinden,wat nog 3 maand doorlooptik heb trouwens een 1 jarig abbonnement.wat ik op 2 januari 2012 afgeslotenmet daarbij een iphone twv 650 euro toen.ik heb 219 euro betaalt voor mijn telefoon.nu erkend tmobile dat het bereik voor het bellen inderdaad minder ismaar daar doen ze niets mee want ik krijg al korting zeggen ze?ik mag nu dus ontbinden,maar dan moet ik of mijn betaalde i phone terug sturen,of de telefoon houden, maar schrik niet 255 euro betalen voor de restwaarde van de telefoon.waarom?dat zal ik ook even zeggen.tmobile zegt dat mijn telefoon is voorgeschoten 850 euro{dat is een leugen}de telefoon koste op dat moment los 600 euro.mijn contract loopt zoals gezegd nog 3 maand x 50 euro =150 eurohoe kan het zo zijn dat ik dan nog even 255 euro voor mijn betaalde telefoonmoet bij betalenzijn er mensen die weten wat ik hier mee kan?ik voel me namelijk gewoon opgelicht.ik ben al 15 jaar trouwe klant, duizenden euros hebben ze waarschijnlijk al verdiend aan mij,dat vind ik niet erg maar nu alles bij t mobile minder wordgeven ze wel erkenning,maar geen tegemoetkominggroetjes alberthet is gewoon vette buisnes,voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.