Jump to content

teltort

Madeliefje
 Share

Recommended Posts

Vergeet telfort is een goede raad!Wij zijn naar telfort overgestapt en hebben bitter spijt van.Alles zou naadloos over gaan ,niets is minder waar.We hebben 2 dagen zonder tv telefoon en internet gezeten.Gelukkig hebben wij mobieltjes !Sinds de 29.10 zijn wij bij telfort aagesloten maar de vaste lijn werkt pas sinds 5.11 .Internet werkt helemaal niet.En of dat ooit nog goed komt is zeer de vraag.De technieker die de installatie heeft vorgenomen heeft het door telfort opgegeven adres en wachtwoord in mijn pc ingegeven .Toen ik hem erop wees zei hij dat hij alleen maar de verbinding wou checken en toonde me aan hoe ik het adres weer kon verwijderen en mijn eigen adres kon ingeven.Op ieder pc kan je immers 4 mailadressen installeren.Prima !Maar het proplem is dat ik de eenmaal ingegeven adres niet meer kan verwijderen.Mijn man heeft wel 2uur aan de hotline gehangen - zonder resultat.
Ik heb dan maar gmail genomen en al mijn contacten overgezet om te tonen dat ik nog leef ,kost wel heel wat tijd want het moet handmatig gebeuren omdat de oude adres niet meer in gebruik is.Het automatisch overbrengen gaat alleen als er nog met een geldige mailadres.
We zouden en nieuw wacht woord toegestuurd krijgen,is ook gebeurd,maar daarmee kunnen we niks want het is het oude wachtwoord.
Gewoon belachelijk!