Corve Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 In oktober 2012 alles in 1 aangeschaft. Tijdens de installatie van het Modem was werd er steeds gezegd dat er een storing op het net was toen 1 helpdesk medewerkster de moeite nam om de modem opnieuw in te stellen toen werkte mijn internet.Sinds de installatie kan ik echter niet meer met vast bellen menu keuzes gebruiken van bijv de dokters of apotheek telefoon of zelfs van telfort zelf.Bij telfort krijg ik hierover geen gehoor, eerst was het het netwerk toen na 5 x bellen werd het het modem, sommige die wel werken en sommige niet, Nu weten ze et niet en zit ik met de ****. Heeft iemand hier ervaring mee, ik heb een nieuwe modem van Zyxel met rechts het blauwe hoekknopje voor WIFI aan en uit te zetten.HELP!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amy Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Precies hetzelfde probleem sinds 3 dagen! telfort zegt dat het een landelijke storing is, Alleem kan ik er niks van terug vinden op internet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carmen Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Ja wij dus ook, (helaas). Heb mail naar Telfort gestuurd, maar nog geen reactie gehad.Wij weten niet exact hoelang dit probleem al is, komt er pas achter als je keuzemenu`s nodig hebt. Zou graag willen weten hoe ze dit denken op te lossen. Wij hebben ook een modem van Zyxel met blauwe hoekknopje voor WIFI. Dit modem ook al meerdere keren gereset, echter zonder resultaat.Laten jullie weten als er een oplossing is aangeboden???alvast bedankt en voor allen:Sterkte en succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest josuha Posted November 21, 2012 Report Share Posted November 21, 2012 Ja wij dus ook, (helaas). Heb mail naar Telfort gestuurd, maar nog geen reactie gehad.Wij weten niet exact hoelang dit probleem al is, komt er pas achter als je keuzemenu`s nodig hebt. Zou graag willen weten hoe ze dit denken op te lossen. Wij hebben ook een modem van Zyxel met blauwe hoekknopje voor WIFI. Dit modem ook al meerdere keren gereset, echter zonder resultaat.Laten jullie weten als er een oplossing is aangeboden???alvast bedankt en voor allen:Sterkte en succes geen problemen hier met menu keuzes gewoon ip telefoon aangeslote werkt supper en kost heel weinig 300 minute per week voor maximaal 30c na vaste nummersss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leo Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Onder VOIP/SIP vv more de DTMF mode wijzigen van PCM naar SIP info ! Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.