Jump to content

Telfort vast bellen Menu keuzes

Corve
 Share

Recommended Posts

In oktober 2012 alles in 1 aangeschaft. Tijdens de installatie van het Modem was werd er steeds gezegd dat er een storing op het net was toen 1 helpdesk medewerkster de moeite nam om de modem opnieuw in te stellen toen werkte mijn internet.Sinds de installatie kan ik echter niet meer met vast bellen menu keuzes gebruiken van bijv de dokters of apotheek telefoon of zelfs van telfort zelf.Bij telfort krijg ik hierover geen gehoor, eerst was het het netwerk toen na 5 x bellen werd het het modem, sommige die wel werken en sommige niet, Nu weten ze et niet en zit ik met de ****. Heeft iemand hier ervaring mee, ik heb een nieuwe modem van Zyxel met rechts het blauwe hoekknopje voor WIFI aan en uit te zetten.HELP!!!

Ja wij dus ook, (helaas). Heb mail naar Telfort gestuurd, maar nog geen reactie gehad.Wij weten niet exact hoelang dit probleem al is, komt er pas achter als je keuzemenu`s nodig hebt. Zou graag willen weten hoe ze dit denken op te lossen. Wij hebben ook een modem van Zyxel met blauwe hoekknopje voor WIFI. Dit modem ook al meerdere keren gereset, echter zonder resultaat.Laten jullie weten als er een oplossing is aangeboden???alvast bedankt en voor allen:Sterkte en succes

Ja wij dus ook, (helaas). Heb mail naar Telfort gestuurd, maar nog geen reactie gehad.Wij weten niet exact hoelang dit probleem al is, komt er pas achter als je keuzemenu`s nodig hebt. Zou graag willen weten hoe ze dit denken op te lossen. Wij hebben ook een modem van Zyxel met blauwe hoekknopje voor WIFI. Dit modem ook al meerdere keren gereset, echter zonder resultaat.Laten jullie weten als er een oplossing is aangeboden???alvast bedankt en voor allen:Sterkte en succes

geen problemen hier met menu keuzes gewoon ip telefoon aangeslote werkt supper en kost heel weinig 300 minute per week voor maximaal 30c na vaste nummersss