shandi Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Ik ben al aardig op leeftijd (dus ik snap alles niet zo goed) en heb al jaren een belbundel van 600 belminuten. Ik verbruik echter minder dan 300 belminuten en op mijn afrekening staat dat ik 300 minuten mee kan nemen naar de volgende maand. Ik begrijp alleen niet waarom er altijd kosten staan op de afrekening van: bellen buiten de belbundel. Wat bedoelen ze daar dan mee?Ik heb al herhaaldelijk deze vraag aan Telford gesteld doch krijg echter geen antwoord.Internet via Telford heb ik af laten sluiten want daar kreeg ik ook altijd een rekeningentje van terwijl ik alleen via WIFI van Zeelandnet berichtjes en internet gebruikt.Dus daar had ik ze wel mee verslagen.Nu nog die kosten van buiten de bundel bellen. Misschien kan iemand van dit forum mij helpen wat ik misschien onbewust zou doen?Het gaat maar om kleine bedragen hoor maar eerlijk is eerlijk: Wat ik niet gebruik wil ik ook niet betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted November 11, 2012 Report Share Posted November 11, 2012 Dat zijn de servicenummers, 0900. Deze vallen buiten de bundel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shandi Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 Dat zijn de servicenummers, 0900. Deze vallen buiten de bundel. Dat zijn de servicenummers, 0900. Deze vallen buiten de bundel. Dank je Paul. Nu ik dit weet zal ik Telford wel in de gaten houden en noteren OF ik wel 0900 nummers bel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.