Jump to content

belbundel telford


shandi
 Share

Recommended Posts

Ik ben al aardig op leeftijd (dus ik snap alles niet zo goed) en heb al jaren een belbundel van 600 belminuten. Ik verbruik echter minder dan 300 belminuten en op mijn afrekening staat dat ik 300 minuten mee kan nemen naar de volgende maand. Ik begrijp alleen niet waarom er altijd kosten staan op de afrekening van: bellen buiten de belbundel. Wat bedoelen ze daar dan mee?
Ik heb al herhaaldelijk deze vraag aan Telford gesteld doch krijg echter geen antwoord.Geplaatste Afbeelding
Internet via Telford heb ik af laten sluiten want daar kreeg ik ook altijd een rekeningentje van terwijl ik alleen via WIFI van Zeelandnet berichtjes en internet gebruikt.Geplaatste Afbeelding
Dus daar had ik ze wel mee verslagen.Geplaatste Afbeelding
Nu nog die kosten van buiten de bundel bellen. Misschien kan iemand van dit forum mij helpen wat ik misschien onbewust zou doen?
Het gaat maar om kleine bedragen hoor maar eerlijk is eerlijk: Wat ik niet gebruik wil ik ook niet betalen.

Link to comment
Share on other sites

Dat zijn de servicenummers, 0900. Deze vallen buiten de bundel.

Dat zijn de servicenummers, 0900. Deze vallen buiten de bundel.



Dank je Paul. Nu ik dit weet zal ik Telford wel in de gaten houden en noteren OF ik wel 0900 nummers bel.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...