Jump to content

Telfort Misleidend reclame(--oplichterij--)

Tela35
 Share

Recommended Posts

Beste mensen ,,

ik heb een ongeveer een maand geleden een abonnement bij een telfortwinkel afgesloten.. betreffende telfort sim only 15 euro per maand...

nu krijg ik een factuur waarop staat 15 euro + 21btw dat erbij komt kijken..
terwijl dit nergens vermeld staat niet in de winkels nochop de telfort website. ik heb de abonnement afgesloten omdat het 15 euro is en niet --18euro en nog wat.
Dit wordt verstaan onder misleidende reclame. als je een product koopt dat is toch altijd inclusief btw,, tenzij er netjes bijstaat excl..betw

Afhandeling in de telfortwinkel:

in de winkel zeer on-proffisioneel geholpen waarbij meerdere fouten werden gemaakt tijdens het opmaken van de cotract. Ook is de cotract niet getekend door degene die daar werkt, wat eigenlijk verplicht is.verdere geen duidelijke informatie over de contract,,winkelmedewerkers waar meer met zich zelf bezig.. dan met het werk..

welGeplaatste Afbeeldingnatuurlijk proberen mij extra diensten aan te smeren .

dit laat zien dat telfort helemaal niet om de belangen van de consument geeft en zeer slecht omgaat met zijn klanten en alleen maar probeert mensen op te lichten...

dit is niet alleen mijn mening maar ook intussentijd een Feit geworden!!!!!!
als je op het internet zoekt, zijn er inmiddels duizenden klachten over Telfort..

Hoop dat de mensen hierover nadenken en ook melden als ze hetzelfde hebben meegemaakt of met mij eens zijn....want hier moet een einde aankomen!!!!

• 1 month later...

Wat je zegt is 100% onjuist.Als je eerst had gekeken op hun website had je dit gezien:https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur/Eerste-factuurJe maandelijkse bedrag is dus 15 INCL 21% btw, maar op de factuur staat er wel netjes welk gedeelte btw en welk het abonnement. De eerste rekening is vaak voor een periode van meer dan een maand, zie de link.

heb in de winkel een abb afgesloten met toestel en eerste 10 maanden 50% korting. de eertse rekening was toren hoog, hebben ze het toestel en de volle abb en aansluitkosten in rekening gebracht.en blijkt dat alles ex btw te zijn. ook de belofte van de helpdesk wordt niet na gekomen dat ze alles zouden corrigeren op de volgende factuur. heb ze nu maar geblokkeerd en kreeg gekijk het incasso buro op de nek waar ook niet mee te praten valt. ze doen allemaal maar wat en kijken alleen maar naar hun potemone