Guest hassan Posted March 16, 2014 Report Share Posted March 16, 2014 Mijn sim kart is geblokeerd wil ik graag oplossen kan niet bellen ik krijg aleen beperkt door FND Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rene Posted March 17, 2014 Report Share Posted March 17, 2014 FDN is een klein geheugen op de simkaart waarop je circa 10 nummers kunt zetten. Als de FDN modus ingeschakeld is, kunnen alleen de nummers uit die categorie gebeld worden. Wil je andere nummers bellen, dan moet je de PIN2 code van de simkaart invoeren om toegang te krijgen. FDN is dus een soort van beveiliging welke toegepast kunnen worden in zakelijke situaties, maar ook in de privé situatie (als je je kinderen een telefoon geeft maar niet wilt dat ze onbeperkt naar alle nummers kunnen bellen. Als de FDN modus ingeschakeld is, is het wel mogelijk om van alle nummers oproepen te ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest janneke Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 FDN is een klein geheugen op de simkaart waarop je circa 10 nummers kunt zetten. Als de FDN modus ingeschakeld is, kunnen alleen de nummers uit die categorie gebeld worden. Wil je andere nummers bellen, dan moet je de PIN2 code van de simkaart invoeren om toegang te krijgen. FDN is dus een soort van beveiliging welke toegepast kunnen worden in zakelijke situaties, maar ook in de privé situatie (als je je kinderen een telefoon geeft maar niet wilt dat ze onbeperkt naar alle nummers kunnen bellen. Als de FDN modus ingeschakeld is, is het wel mogelijk om van alle nummers oproepen te ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jamba Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 FDN Die zit in je instelling van je telefoon. Ik weet het zeker want ik heb die van mijne opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jamba Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 FDN Die zit in je instelling van je telefoon. Ik weet het zeker want ik heb die van mijne opgelost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jamba Posted August 13, 2014 Report Share Posted August 13, 2014 Aan de gaan met je telefoon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest big head Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 fdn is een soort beveiliging van je tel! ja kan het oplossen door in je instelling te gaan,, hij zit onder OPROEPEN/ OF BELLEN!! daarop moet je klikken en openmaken, als hij open is zie je het staan.......FDN UITSCHAKELEN.........nou dat moet je dus dan doen om het functie ui te schakelen!! hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hendrik gerritsen Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Modiele worden beperkt door fdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Willem Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 Voor de ACER liquid Z5 moet je als je in de instellingen FDN hebt uitgeschakeld je telefoon wel opnieuw opstarten heb ik bij toeval ontdekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AD013 Posted March 20, 2015 Report Share Posted March 20, 2015 Als ik wil bellen krijg ik constant constant "Uitgaande oproepen worden beperkt door FDN" kan wel gebelt worden dat is geen probleem, ik heb intussen de pin2 aangepast maar zelf bellen gaat nog steeds niet, weer "Uitgaande oproepen worden beperkt door FDN". Hoe los ik op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mohammed Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 Ik kan niet bellen elke keer komt uitg.oproepen beperkt met FDN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mohammed Hasan Ali Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 FDN is een klein geheugen op de simkaart waarop je circa 10 nummers kunt zetten. Als de FDN modus ingeschakeld is, kunnen alleen de nummers uit die categorie gebeld worden. Wil je andere nummers bellen, dan moet je de PIN2 code van de simkaart invoeren om toegang te krijgen. FDN is dus een soort van beveiliging welke toegepast kunnen worden in zakelijke situaties, maar ook in de privé situatie (als je je kinderen een telefoon geeft maar niet wilt dat ze onbeperkt naar alle nummers kunnen bellen. Als de FDN modus ingeschakeld is, is het wel mogelijk om van alle nummers oproepen te ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mohammed Hasan Ali Posted April 12, 2015 Report Share Posted April 12, 2015 FDN is een klein geheugen op de simkaart waarop je circa 10 nummers kunt zetten. Als de FDN modus ingeschakeld is, kunnen alleen de nummers uit die categorie gebeld worden. Wil je andere nummers bellen, dan moet je de PIN2 code van de simkaart invoeren om toegang te krijgen. FDN is dus een soort van beveiliging welke toegepast kunnen worden in zakelijke situaties, maar ook in de privé situatie (als je je kinderen een telefoon geeft maar niet wilt dat ze onbeperkt naar alle nummers kunnen bellen. Als de FDN modus ingeschakeld is, is het wel mogelijk om van alle nummers oproepen te ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirjam Posted May 9, 2015 Report Share Posted May 9, 2015 Hoe kan ik FDN UIT ZETTEN OP SAMSUNG GALAXY S4 Help asjeblieft ik kan niet bellen wel gebeld worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ozzie Posted December 25, 2015 Report Share Posted December 25, 2015 Ik had gehoopt dat fdn een instelling zou zijn dat je die groep nummers zo kan instellen dat de nummers in die groep je nummer niet zien als je ze belt. Weet iemand of dat kan bij een samsung s5 ? Ik zou dus bijvoorbeeld bij alle zakelijke nummers willen dat ze mijn nummer niet zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peterman Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Op HTC ONE Instellingen>Bellen>Vaste nummers beheren>FDN uitschakelen dat is alles Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adriaan Posted February 16, 2016 Report Share Posted February 16, 2016 Ctrl/Cmd+V Op HTC ONE Instellingen>Bellen>Vaste nummers beheren>FDN uitschakelen dat is alles. Het antwoord van Peterman het juiste. Het werkt in mijn geval goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anja Graventein Posted February 17, 2016 Report Share Posted February 17, 2016 Ik kan niet bellen vanwege de FDN ,hoe schakel ik. Die uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zito Morales Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 Hoe kan ik FDN UIT ZETTEN OP SAMSUNG GALAXY S4 Help asjeblieft ik kan niet bellen wel gebeld worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacintha Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 Ik heb een probleem als me tel uitgeschakeld staat omdat hij leeg is en mensen bellen me krijgen ze niet gelijk me voicemail waardoor ze denken dat ik gewoon bereikbaar ben ook al ze appjes versturen zien hun wel dat hij verstuurd is terwijl hij bij mij uit staat klopt dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.