Thijmen Bosman Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Ik ben van Bedrijfsselect overgestapt op Budgetsim met mijn 5 medewerkers. Kreeg een tip van een vriend van mij scheelt een boel geld haha. Data is veel goedkoper en der zijn ook geen vaste abonnementskosten meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rene Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Jawel, die zijn er wel, kijk maar onder algemeen: Zijn de totale gefactureerde kosten lager dan € 5,00 per maand dan worden er € 2,50 administratie kosten in rekening gebracht.Ook lijken de tarieven laag maar dat zijn ze niet omdat je altijd een starttik betaald. En de data tarieven zijn belachelijk duur.Maar verder wel interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hermans Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Je neemt toch geen abonnement om er niet mee te bellen? Mijn rekeningen zijn sowieso al wel ongeveer 30 euro dus voor mij zijn er geen extra kosten van toepassing.Internet tarieven zijn een stuk lager dan bij KPN en Vodafone dus waarom belachelijk duur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.