Kiwinasje Posted February 1, 2013 Report Share Posted February 1, 2013 Hallo allemaal,Iets meer dan een jaar geleden heb ik in de UK gestudeerd. Hier hadden ze een ideaal systeem voor mobiele telefonie. Het was van de provider giffgaff op het O2 netwerk ( http://giffgaff.com/ ). Hiermee had je gewoon prepaid tegoed maar kon je als je wou per maand een pakket/bundel kopen. Dit hield in dat je op een willekeurig moment kon bedenken dat je die periode veel ging internetten/bellen/smsen en dan kun je voor bijvoorbeeld een bedrag van 12 pond onbeperkt internetten, 250 minuten bellen en onbeperkt smsen aanschaffen. En dan stopte dit pakket na een maand automatisch. Ik zit af en toe voor een maand in het buitenland of wil misschien binnen de standaard abbonnementperiode van een jaar wel weer naar het buiteland verhuizen dus een standaard abbonement is voor mij geen mogelijkheid. Daarom zou ik graag zoiets soortgelijks als dat ze hebben in de UK vinden. Heeft iemand ideeen of kent iemand iets soortgelijks? Hoop op wat suggesties. Alvast bedankt, Kiwinasje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.