Jump to content
Sign in to follow this  
Guest huibert

Duitsland

Recommended Posts

Guest huibert

je betaalt gewoon 1,25 per minuut! Pas achteraaf krijg je de korting teruggestort. Dus niet meteen 0,99 plus 0,35 voor duitsland, maar steeds 1,25. Dat is niet er duidelijk naar voren gekomen. Pas avaf oktober 2005 wordt het tarief 0,99 en daarna 0,35 ct per minuut, Ben.

Mvg Huibert

Guest A vdv Vliet

Tele2mobiel prepaid online en beltegoed werken niet meer in het buitenland. Sinds juni 2005 is dit heel stilletjes onmogelijk gemaakt.

Het beltegoed is volgens tele2 onbeperkt houdbaar. In piepkleine lettertjes staat dat de enige beperking is, dat je 1x per jaar opwaardeert.

Guest wilbert

je doet er goed aan om de voicemail uit te zetten in het buitenland. tele2 berekent jou de kosten voor het inspreken van de voicemail, per keer 60 cent. wordt van te voren niet vermeld.

Guest C. Klaver

Als ik de gegevens voor Vodafoon vergelijk met de Vodafoon site kom ik op heel andere bedragen uit. Er is geen sprake van starttarief, noch van piek/dal uren. Gewoon een flat tarief:
Bellen Bellen Gebeld SMS
Operator

Guest Nico

Met HEMA Mobiel is het NIET mogelijk de voicemail in het buitenland uit te zetten. Ik heb daarover wat pissig navraag gedaan bij de klantenservice, omdat het volgens de handleiding WEL kon. Het kan dus niet. Nu lees ik op deze site ook nog dat je zelfs voor het ontvangen van de voicemail al moet betalen, nog voordat je eventueel besluit om deze uit te luisteren. Ook daarover belooft de handleiding iets anders. Zo word je op kosten gejaagd.

Guest Henk

AH Mobiel schrijft op zijn site dat ze voor duitsland een speciaal tarief hebben afgesproken met e-plus.

Guest Robbert

Wat is het slimste om te doen als ik een maand met klasgenoten in Duitsland zit?

Guest Rob

ik heb bij aldi duitsland een mobieltje gekocht voor 25,-- met 10,-- beltegoed.
Ik heb mijn DUITSE nummer doorgegeven naar vrienden en bekenden en zij bellen mij nu in duitsland voor 0,20 per minuut via bel1601.nl, goedkoper kan het niet.

Guest diana

voor zowel kpn als telfort verschillen de hier aangegeven tarieven voor mobiel (prepaid) bellen met de tarieven van hun eigen sites. wat moet ik nu geloven?

Guest Gerlof Bergmans

Ik heb het kpn mobiel 20 abonnement speciaal voor het buitenland. Zoals ook bij orange het geval is vallen buitenlandse kosten binnen de bundel.

Guest Laura

Ik ga straks in februari een half jaar op stage naar duitsland. Op het moment heb ik een prepaid kaart. Ik wou wel een abbonnement afsluiten maar bij welke provider kan ik me het beste aanmelden en wel abbonnement is dan voor mij het goedkoopste, gedurende mijn periode in duitsland??

Guest Cees

Wanneer ik in Duitsland op een Duitse provider ben afgestemd, kan ik dan een ander Nederlander, die ook op é,é,n of andere Duitse provider staat ingesteld bellen? Zo ja, wat te doen?

Guest Ben

Als je de telefoonnummers in de internationale vorm in je mobiel opslaat. Dus nederlandse mobiele nummers met +316xxxxxxxx. Dan maakt het niet uit waar ter wereld die persoon op dat moment is. Je kunt dan gewoon bellen vanuit je menu.

Guest Hans

In Duitsland is E-Plus de roaming provider voor Simyo. Bij geen bereik kan T-Mobile Duitsland als alternatief roaming netwerk worden gebruikt.

Guest Rob

Dekamobiel is binnen 4 maanden tijd van de goedkoopste provider (gebeld worden in 27 landen voor Euro 0,10) nu de duurste geworden met Euro 0,23 per minuut.Staat overigens niet juist op de site. Dekamobiel heeft mij hiervan op geen enkele wijze op de hoogte gebracht.

Guest Joris

Tarieven lijken niet te kloppen. Beltarief EU is 35 cent, vakantie internetbundel kost een tientje en de Hi Vakantie-bundel ontbreekt.

Guest Joan Delisse

Internetten kan wel in buitenland. Kost 55ct/Mb (Duitsland)

Guest Marcel

Hallo, 

Wat is de goedkoopste manier om vanuit Duitsland naar Nederland mobiel te bellen? Doe je dat met Nederlandse provider of kan je beter een Duitse aanbieder nemen?

Alvast bedankt, Marcel