Guest DIRKKIE Posted August 21, 2005 Report Share Posted August 21, 2005 heb paar keer gebeld vanuit alanya maar is een mooie duure grapdaaag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest denny Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 ik weet nog niet wat ik kwijt ben maar voor 1,50 p/m vind ik het nog mee vallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ap_wilson Posted October 8, 2005 Report Share Posted October 8, 2005 nou ik heb vaak gebeld via vodafone maar was flink schikken ben op het verkeerde been gezet door de tv reclame met 0.99 cent per gesprek ,mooi klote !!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.Hilster Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Mijn vrouw is twee weken naar Turkye geweest,de reis kostte €550 en de telefoonkosten waren €201 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ria Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 ik heb in Turkije gezocht naar de provider avea, maar kon deze niet vinden. ik belde uit Alanya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Willem Posted April 21, 2006 Report Share Posted April 21, 2006 Turkije wordt door de meeste operators als `buiten Europa` beschouwd. Bellen en SMSen met een Nederlandse SIM kaart is dus gruwelijk duur. Met name Telfort en Vodafone vallen daarbij op met tarieven van respectievelijk 190 en 230 cent per minuut. Orange en UPC zijn van de reguliere operators nog het goedkoopst. Ook Easymobile is met SMSen (19 c) en gebeld worden (14 cpm) relatief goedkoop, maar hoe lang blijft Easymobile nog bestaan? Je kunt natuurlijk ook ter plekke een Turkse SIM kaart kopen maar niet iedereen spreekt de taal of weet hoe je een SIM kaart activeert. United-Mobile heeft interessante tarieven (gratis gebeld worden, zelf bellen 39 cpm) maar daar staat weer een hoge eenmalige uitgave van 39 euro tegenover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Auke Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Bel dan gewoon NIET.Af en toe een smsje met `schat het is hier fantastisch maar ik mis je wel, tot snel` is toch ook goed? Stukken goedkoper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tom Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 er is maar een goedkope manier van bellen vanuit turkije dat is je gaat naar een telefoon winkel en koopt een simkaart voor 20ylt (paspoort meenemen)je kan dan ongeveer 4uur later bellen de mensen in de winkel installeeren hem graag voor je tegenwoordig zijn de kaarten ook engelstaalig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rob Posted May 20, 2006 Report Share Posted May 20, 2006 Niet bellen met mobiel maar gewoon kaartje kopen voor telefooncellen in turkije.Scheelt veel geld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronald Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Het kan nog goedkoper. Neem een account bij http://www.webcalldirect.com. Je kan dan via internet via je mobiel (Bijvoorbeeld Nokia N70 of een ander toestel met Symbian besturing of Windows Mobile omdat je daar gewone internet pagina`s mee kan bekijken)het nummer intoetsen waar je naar toe belt en dan je eigen mobiele nummer. Dan wordt er een verbinding opgezet. Dat kost 0.03ct per gesprek.Als voorbeeld Turkije. De totale kosten 0.24 ct per minuut (mobiel naar mobiel) of 0.12 ct per minuut (mobiel naar vast) Deze kosten worden via je account afgeschreven. Verschillende betalingen zijn mogelijk. Voor sommige bestemmingen betaal je niks naar vaste nummers. Dus dan zijn de kosten 0.10 ct per minuut en eenmalig 3 cent voor de verbinding.Kijk voor alle tarieven: http://www.webcalldirect.com/en/rates.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted July 18, 2006 Report Share Posted July 18, 2006 In reactie op het verhaal van Ronald.Zijn berekening met webcall direct is niet van toepassing als je naar een Nederlands Mobiel nummer belt dat zich in Turkije bevindt. Immers, als je gebeld wordt in het buitenland met je nederlandse mobiel, betaal je daar in de regel ook behoorlijk voor. Het maakt voor de provider niet uit of je gebeld wordt door een computer van webcalldirect of rechtstreeks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest . Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Kunnen jullie vanuit nederland naar turkije bellen turks nummer?zoja wat zet je er dan voor in plaats van 06? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Omer Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Of je koopt een TR prepaidkaart, meld je je aan bij www.flexfone.com.tr en je kan tegen lokale kosten bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maasland Posted January 4, 2007 Report Share Posted January 4, 2007 na het opwaarderen bij telfort in turkije blijkt dat je gratis sms,jes niet gelden vanuit turkije.dussssssss toch nog duur uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dear Posted June 1, 2007 Report Share Posted June 1, 2007 @ WillemVodafone was inderdaad heel duur, maar nu hebben ze een nieuwe regeling: vodafone passport. En tot voor kort was die regeling er niet voor Turkije, maar nu wel. Je moet wel opletten dat je Telsim als provider neemt. Als dat niet automatisch g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest avsoelen Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 ik weet dat als je volgens united mobile naar turkije belt het jou daar niets kost,maar wat kost he mij vanuit nederland als ik het united mobile nr belt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest busra Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 als je tr wilt bellen moet je voor t nummer 0090 zette en die ene nul voor t nummer weghalen.bijv.0536..word, 0090536..tis wel behoorlijk duur ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cees Posted April 28, 2008 Report Share Posted April 28, 2008 Ik begrijp niet waarom er zo weinig aandacht aan www.united-mobile.com is. De info die wel wordt gegeven is ook niet juist. Het "united" tarief is EUR 0,29 ipv de in de tabel vermelde EUR 0,39 en bij een van de reakties werd als eenmalige kaartkosten €,30 opgegeven terwijl hier in aan beltegoed €,10 is opgenomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest r.reinders Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 heb een rilling sim kaart, maar zie dat nu niet meer staan op de site.Kan ik hier nog mee bellen, hoe moet ik opwaarderen en is dit nog de goedkoopste provider voor turkije Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M. Emmerik Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 Het goedkoopst als je langer dan een paar weken gaat of veel moet bellen. Koop een goedkoop toestel in Turkije met een turkse simkaart en beltegoed en gebruik die gewoon. Dat doe ik al jaren en het bespaart me veel geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fam. Veenstra Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 Helaas werkt vanaf begin oktober 2008 een turkse simkaart niet meer in een nederlands toestel. Op dit moment nog wel in toestellen uit andere landen. Dit houdt in, zoals wij hebben ondervonden dat je niet meer goedkoop kunt bellen als je gedurende langere tijd daar verblijft, of je moet je toestel in een ander land gaan kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j.kelbling Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 Beste fam veenstra dat u NED toestel na drie dagen niet meer werkt en daar nooit meer in turkye heeft men gedaan wegens enorme verkoop van gestolen toe stellen. Andere landen volgen,maar u kunt met de aankoop bon en de code,s u toestel bij iedere turkye,s prov.de blokade laten op heffen zodat u gewoon zoals voorheen gebruik kan maken van u toestel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest a.bruin Posted June 8, 2009 Report Share Posted June 8, 2009 wat ik niet begrijp dat de eene keer turkye bij europa hoort en de andere keer niet, zo als nu vele mensen gaan op vacantie naar turkije en daar naar toe bellen of vandaar bellen naar nederland blijft maar steeds erg duur kunnen wij daar nog niets eens wat aan doen met zijn alleen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ellie Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 waarom staat VECTONE er niet bij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Joost Posted August 5, 2009 Report Share Posted August 5, 2009 Beste Ellie,Vectone is geen betrouwbare aanbieder. Veel hogere tarieven dan waarmee ze adverteren, slechte klantondersteuning. Kijk de reacties op bellen.com maar eens. Na United Mobiel (failliet, beltegoed kwijt) en Ay Yildiz (opwaarderen werkt niet meer, geld kwijt) de zoveelste oplichters die schijnbaar internationaal bellen goedkoop maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.