Jump to content
Sign in to follow this  
Guest r.felix

Oostenrijk

Recommended Posts

Guest r.felix

Mijn ervaring met sms-berichten vanuit oostenrijk is dat het verschrikkelijk duur is, 1,37 euro of zelfs meer. U geeft aan dat een sms-bericht slechts 0,55 is. waar ligt dat aan?

Guest machemphyth

U geeft ook aan dat deze provider de enigste is in oostenrijk, alleen was deze optie niet te kiezen, alleen maar andere netwerken. Die het overigens ook af en toe deden.

Guest Brompy

R. Felix
Je belt zeker via Telfort
Dan staat je GPRS nog aan en zijn er extra kosten, dus uitschakelen die GPRS

Guest Bart Peeters

Pas op: Vodafone Passport geldt NIET in Oostenrijk!!!
Beetje slordig van vakantiebellen.com dat het hier wel vermeld staat.

Guest rinie

Ik ben heel erg benieuwd naar de antwoorden van de vorige vragen
Ook ik zou het in oostenrijk willen gebruiken en ben benieuwd wat de reden is dat hier andere prijzen staan dan dat het in werkelijkheid zou zijn

Heeft het dan wel nut op passport aan te vragen. Hoe zit het met 2 bellers in oostenrijk die elkaar bellen.

groet rinie

Guest Hans Zevenhoven

Ook ik ben tot de conclusie gekomen dat Vodafone Passport niet in Oostenrijk werkt. Of het moet aan de provider gelegen hebben, maar dat lijkt me erg sterk.

Guest roze-marie de crom

heeft iemand ervaring met de eco-card, die in Oostenrijk bij de ptt te koop is.
men zegt je kunt bellen voor 1 tik met je mobiel ( behalve bij T mobile) Ik krijg de indruk dat het niet altijd werkt.(debitel/vodafone) in de telefooncel is het stukke (!!) voordeliger met deze kaart.

Guest e. van os

ook ik ben misleid door vodafone paspoort goedkoop bellen in het buitenland??? dus niet. ze sturen je zelfs smsjes dat je goedkoop van bellen alleen achteraf kom je erachter in een populair vakantieland als oostenrijk niet!!!
tip! iedereen die dit is overkomen (en dat zijn veel mensen) contact opnemen met klantenservice vodafone en hun een passende oplossing laten zoeken.
e. van os

Guest i

Volgens mij staat er op deze pagina dat Vodafone Passport alleen geldt voor de volgende landen:
Albanië Australië België Duitsland Frankrijk Griekenland Hongarije Ierland Italië Japan Malta Nieuw-Zeeland Portugal Roemenië Spanje Tsjechië Verenigd Koninkrijk Zweden Zwitserland (januari 2006)

Guest rm de crom

via mobilkom kan ik niet bellen in het Salzburgerland.
Voordeligste is m.i, ecocard postkantoor Oostenrijk, 15 euro, je kunt hiermee mobil maar nog veel voordeliger in een cel bellen of een sim kopen voor ongeveer 1o euro in O.(hofer of billa winkels) met genoeg bel en sms minuten voor je hele vakantie, je smst dan voor 9 ct.

Guest

Tja, ondanks een prijsverlaging bij o.a. Vodafone is internationaal bellen nog steeds erg duur. Voor de vakantie in Oostenrijk hebben we een echt goedkope oplossing gevonden. Bij www.eety.eu hebben wij een prepaid SIM kaart bestelt waarmee we voor 12,7Ct./min naar Nederland gebeld hebben. Gewoon prima.

Guest sammy

weet iemand of dit een beetjuh goed is ik ga een half jaar naar oostenrijk.. en wie weet er iets van www.eety.eu??

Guest D. Grondel

Ik heb een KPN Hi Euro 20 abonnement.
In Oostenrijk word ik steeds gebeld door een onbekend nummer. Als ik opneem wordt de lijn verbroken. Is dit misschien een manier om de inkomsten van de provider te verhogen?

Guest Mikey

We hebben vorige week van Eety een mailtje gekregen waarin ze aankondigen dat je met Eety voor maar 11Ct. naar Nederland kunt bellen.