Guest Jacqueline van Valkenburg Posted August 24, 2005 Report Share Posted August 24, 2005 Jammer dat jullie de verwijzing naar de voorwaarden voor vodafone passport 17 juni nog niet op de site hadden staan ! (Ik was toen nog heel blij met mijn goeie vodafone abonnement)! Hierdoor wist ik niet dat ik mij via een sms daarvoor moest aanmelden. Daar kwam ik pas 3 dagen voor het eind van mijn vakantie achter omdat ik een advertentie las in de telegraaf.Ook stom van Vodafone trouwens, ben je al klant, moet je je voor die service nogeens melden !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steff Posted September 21, 2005 Report Share Posted September 21, 2005 Heb in Italie een Prepagata "prepay kaart" 128k van Tim gekocht in supermarkt,deze kost 20euro met 10 euro beltegoed, je kan er wel mee naar nederlandse nummers bellen maar niet van nederland naar prepagata. Smsjes naar nederland versturen is ook interresanter en taxis bellen enzo.Je moet wel legitimatie tonen en adres gegevens laten zien, hier maken ze kopietjes van.Menus zijn allemaal Italiaans en geen Engels, hier is ook wel doorheen te komen.Zelfde ook in Spanje gedaan met Telefonica prepaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saskia Posted October 7, 2005 Report Share Posted October 7, 2005 zelfs als je in de vodafone winkel bent en om uitleg vraagt omdat je naar italie gaat over 2 dagen vertellen ze je niet dat je je moet aanmelden voor t vodafone passport , maar bellen je 10 dagen later in italie op of je vast 500 euro wilt storten omdat je al voor 700 zou hebben verbeld en je normaal maar voor 30 p mnd. belt Duidelijk vodafone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Darkwolf Posted October 10, 2005 Report Share Posted October 10, 2005 Zo dom is dat niet! Want nu maak je zelf de keuze of je ervan gebruik wilt maken! Want je bent niet altijd goedkoper uit met Passport! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fred de Haan Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 Gierige mensen vinden altijd alles te duur. Nederlanders en andre nationaliteiten evenzeeer ( dus alle mensen algemeen ) willen voor een dubbeltje op de eerste rang ! Typisch een menselijke eigenschap, ikzelf heb dit dus ook ! Maar soms moet je gewoon de kosten ervoor overhebben of gewoon niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fred de Haan Posted December 16, 2005 Report Share Posted December 16, 2005 En voor wat betreft passport van Vodafone en andere provider-aanbiedingen voor bellen (in het buitenland). Alle providers zijn aasgieren, nog erger dan de privé-personen die ik zojuist als mensen in het algemeen bedoelde. Maar dat is toch geen echt nieuws voor jullie hoop ik, da`s altijd al bekend geweest! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcel Rijpstra Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Beste Ben,Ik mis Versatel als keuze bij de mobiele providers en ik kan dus niet een kompleet vergelijk maken. Jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henk Posted April 24, 2006 Report Share Posted April 24, 2006 Buitenland = Binnenland, dit zegt vodafone, maar is dit ook zo??Nee, want je betaald nog wel bijna een euro als start tarief, en dat doe je toch hier in Nederland ook niet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zozeee Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Sms-en vanuit Italie naar Nederland met Tele2 via TIM kost geen 19 maar 26 cent excl btw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robbert Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Ik ga ook naar Italie met T-mobile pp. Ik moet gewoon zorgen dat ik niet te veel verbel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jaap Engelsman Posted May 13, 2007 Report Share Posted May 13, 2007 Beste mensen,dank voor de nuttige informatie, een paar kritische opmerkingen.1) Waarom onder Italië niet even uitdrukkelijk vermeld dat daar makkelijk bellen mogelijk is, i.p.v. dat vage ‘vanuit de belangrijkste vakantielanden’?2) WIND staat hier als goedkoopste, en werd mij ook door KPN aanbevolen. Maar toen ik op 23/4/07 in Rome arriveerde, bleek het onmogelijk om met Hi Prepay via WIND naar een Nederlands nr. te bellen of te sms’en (wel naar een Brits nr.), ik kreeg of stoortonen of de mededeling dat het nr. ‘incompleet’ was, zonder nadere toelichting. Met TIM werkte het zonder probleem.3) Bruine tekst op een gele achtergrond is geen goed idee. Zwart op wit is duidelijk, daarom worden boeken zo gedrukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henk Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 op deze site staat bij telfort een tarief via TIM van € 0.75 terwijl op de site van telfort volgens mij een tarief van € 1.30 staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Simon Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Als ik de prijzen opvraag op http://www.vodafone.nl/prive/internationaal_bellen/in_het_buitenland/vodafone_world/Dan zijn de prijzen zonder vodafone passport veel duurder (1,35 p.m.) met het vodafone netwerk, terwijl op deze site slechts 0,35 p.m. staat.Overigens kloppen de andere prijzen ook niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest italia. Posted July 2, 2008 Report Share Posted July 2, 2008 in italie is het het best om een prepaidkaart te kopen van wind als je voor een korte periode blijft. 10 euro kost het maar. de prijzen zijn beter dan als je vanaf je eigen simkaart naar nederland belt en je ziet hoeveel je hebt verbeld na elk gesprek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Margreet Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Ik Italië, kun je alleen een sim-kaart kopen als je ingeschreven bent en een codice fiscale (in Nederland BSN nummer)hebt. Het is niet mogelijk om zonder die codice een simkaart te kopen, want die moet je laten zien en het nummer wordt genoteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N. de Koning Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 Met Hi predpaid heb je in Italie maar een provider ?? Maar er is geen naam van bekend. Lijkt mij vreemd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Luce Posted April 10, 2011 Report Share Posted April 10, 2011 Is het mogelijk om met Hi Prepay een foto te sturen met MMS naar een Italiaans mobiel nr.? Volgens Hi kan dit niet met prepay, maar alleen met abonnement. Weet iemand of dit klopt? Ik heb al verschillende antwoorden gekregen van de helpdesk en wil zeker weten of dit klopt voordat ik overstap op een abonnement. Vreemd is nl. wel dat de ontvanger wel een bericht lijkt te krijgen, maar zonder de foto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.