Guest casa Posted August 25, 2005 Report Share Posted August 25, 2005 **** ervaring is, wanneer je in fr. bent en je checkt je voorraad, als abonnee, er gezegd wordt u te goed is....., e.e.a. is bijgewerkt op (datum) en tijd. Dus je denkt, daar moet ik het mee doen dan. Echter, ik ben nu thuis en wordt nog gefactureerd over mei en juni. Een verassing van jewelste.Dus let op en hou het op e.o.a manier zelf bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dick Posted August 25, 2005 Report Share Posted August 25, 2005 Zeker bij Orange, daar is hetzelfde probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ton Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 zet voor je naar het buitenland gaat je voicemail uit! dit kan je tientallen euro,s besparen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johannes Posted December 20, 2005 Report Share Posted December 20, 2005 Wie heeft er ervaring met GPRS/InternetEverywhere in Frankrijk? In Nederland werkt het prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.j.satter Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 wie betaalt de kosten als ik mijn huistelefoon doorschakel naar een buitenlandsnummer ?vr.gr.h.j.satter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest karin Lahnstein Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Ga in april naar Frankrijk. Wil e-mailen vanaf laptop.Heb gsm met infra rood. Hoe kan dat? En hoe kan ik torenhoge telefoonkosten vermijden? Ben niet erg "technisch". Heb wel iemand die met installeren kan helpen. Graag advies en/of ervaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nancy Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 hoe kan ik in frankrijk een simkaart kopen zodat ik gewoon de normale franse tarieven betaal ipv via nederland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marco Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Je kan natuurlijk gewoon een pre paid kaart kopen op zonbeetje iedere straathoek. Betaal je wel de pre paid tarieven die natuurlijk hoger zijn dan wanneer je een abonnement hebt in Frankrijk. Je moet ook een telefoon hebben die sim lock vrij is. Op bellen.com kan je bij bellen in het buitenland info vinden over United mobile en Transatel. Bij de eerste heb een een soort inbelnummer, bij de tweede krijg je gewoon een Frans nummer. Kan je ook gratis gesprekken ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gerard Posted March 25, 2006 Report Share Posted March 25, 2006 een losse simkaart kopen is niet slim in frankrijk kost 25 euro met 20 belmin.is een week geldig koop hier een vodofone simkaart voor 10euro met 10 of 15 euro belmin.in frankrijk op het sfr netwerk starttarief 99 cent en bellen voor 25c.per min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fcllaan Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Kan iemand mij vertellen of hetr slim is om met riing in zee te gaan, als je in frankrijk ben. we zijn daar 3 maanden en worden veel gebeld. riing zegt dat je gratis gebeld word. heeft iemend ervaring, graag dan uw snelle reactie want we vertrekken met pasen. hartelijk bedankt en een zonnige zomer. ferry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefan Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Ik heb n riiing sim kaart. Je wordt waar je ook bent gewoon gratis gebeld. Alleen degene die jouw belt is verstandig als ie t doet via n vast nr. Met mobiel betalen ze t internationale tarief want t is n 00423 Tel nr uit Lichtenstein. Vanaf vast kost t bijna niks. Heb riiiing al n tijdje want ben internationaal chauffeur. Gr stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henk Posted April 18, 2006 Report Share Posted April 18, 2006 Super zo`n Riiing kaart. Alleen heten ze nu united mobile. Ik heb hem gekocht via www.mobielbellenbuitenland.nl zie ook op deze site. Super die dingen, zorg er inderdaad wel voor dat ze je zoveelmogelijk met vast bellen dan kost het de beller ook maar 13 eurocent. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marianne Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 heb net een riing card besteld maar ben heel benieuwd naar de roaming providers. Bij elk land komt als antwoord: naam niet bekend. Betekent dat dat se met iedereen een overeenkomst hebben? Of is het beperkt tot een aantal. En hoe kom je dan erachter via je wie je gratis gebeld kunt worden?Alvast mijn dank voor het antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanny Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 Heb 2 maanden een riiing kaart gebruikt,maar was voor veel bellers niet bereikbaar.Waarom????????.Ben nu op zoek naar een andere manier van goedkoper bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest louis Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Volgens de KPN site zijn de tarieven voor gebeld worden vanuit Frankrijk (Bouygues) met KPN20 0.49 (piek&dal) en niet 0.79 zoals bellen.com vermeldt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shauni Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 ik heb een vraag waarom krijg je een sms al je ver de grens bent ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tine Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Het voordeel netwerk in Frankrijk voor Telfordprepaidbellen is Bouygues Telecom en niet Orange, zoals deze site vermeldt. Voor Telfort-abonnementbellen in Frankrijk is het voordeelnetwerk wel weer Orange. Dit alles volgens de site en klantenservice van Telford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yes! Posted July 5, 2006 Report Share Posted July 5, 2006 Ik heb vorige week via deze site (vakantiebellen.com) een riing sim kaart besteld. Van de bestelling heb ik een nette bevestiging ontvangen met de mededeling dat de procedure verder door de provider zou worden afgehandeld. Helaas is het daarna stil gebleven (ook ná een email om informatie naar deze site).De kaart is overigens wél vanuit voorraad leverbaar bij een andere winkel. Omdat ik er van uit ging dat de bestelprocedure via vakantiebellen.com waterdicht is, heb ik echter eerst even een paar dagen gewacht om een dubbele bestelling te voorkomen. Gelukkig, maar in dit verband helaas, is de vakantie nu zo dicht genaderd dat ik het niet meer red om de kaart tijdig thuis te hebben. Bellen met het thuisfront wordt nu dus een duur pretje.Mijn advies:bestel alleen na bevestiging dat de kaart tijdig en uit voorraad leverbaar is.een fijne vakantie toegewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J. van der heide Posted July 21, 2006 Report Share Posted July 21, 2006 Hallo,ik bel zelf met Simyo maar de kosten daarvan kan ik hier niet terugvinden. Ik zie het wel als ik terug ben uit Parijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest P.E. de Wit Posted August 9, 2006 Report Share Posted August 9, 2006 Ik ben 5 weken in frankrijk geweest. Ik heb Vodafone prepaid, Ik ben een vermogen kwijt aan de telefoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pim Bijl Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 Ik krijg wel een beetje hoofdpijn van al die "goedkope en nog goedkopere" aanbieders.Door de bomen haast geen bos meer zien!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geert Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Helemaal geen toegang in buitenland.Vodafone had een blokkade buitenlandbellen op mijn prepaid gezet. Onbegrijpelijk. Vertrouwen in Vodafone is tot nul gedaald. Reactie klantenservice: had even moeten bellen om dit eraf te krijgen... Bellen!? Met KPN of Telfort zeker!Baaluh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 Geen enkel probleem met SFR. Overal goed en duidelijk ontvangst. Tis alleen nog steeds mega duur, maar goed dat weet je van te voren. Moet je maar geen GSM meenemen. Dit kun je incalculeren bij de vakantiekosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wim van kessel Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 bij uw tarieven voor bellen vanuit Frankrijk met een Telfort-abonnement wordt Orange als goedkoopste provider aangegeven en Bouygues Telecom als tweede goedkoopste provider. Op de Telfort-site is deze volgorde juist andersom aangegeven. Wie heeft er gelijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carla Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Voor een SMS-je geldt het tarief van 75 cent alleen bij berichten met minder dan 160 tekens. Bij meer tekens ben je dus tweemaal zoveel kwijt, ofwel 1,50 euro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.