Jump to content

Simpel in het buitenland


vdp
 Share

Recommended Posts

Vanaf september 2012 ben ik abonnee bij Simpel, hoe dom kun je zijn om met Simpel te gaan bellen. Je hebt een garantie dat in buitenland je niet kunt bellen. Je kunt je mail niet lezen. Je kunt de medewerkers niet bereiken, en als je uiteindelijk toch iemand spreekt heeft deze een standaard antwoord : kijk maar op onze site .
Ook mevrouw Anna van Dijk die op dit forum aangeeft .... schrijf mij een mail en het komt voor elkaar...............helaas ook zij kan niets oplossen.
Kortom ... een ramp nog 16 maanden en ik ben verlost van Simpel.
Of gaan we het gezamenlijk met z`n allen nog eens proberen het voor elkaar te krijgen, we krijgen immers geen waar voor ons geld.
Laten we eens inventariseren met hoeveel "simpel losers "we zijn !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...