Jump to content

Kenya

Guest coco

Recommended Posts

Bel je vanuit Kenya naar Nederland en je gebruikt niet +31, dan moet je 00031 (3 ipv 2 nullen) voor het nederlandse tel. nummer gebruiken, anders krijg je geen contact.

Bellen naar Nederland gaat over het algemeen vrij soepel. Gebeld worden vanuit Nederland is daarentegen moeilijker???
Als ik op een plek was waar ik bereik met Nederland had, kon Nederland mij niet bellen. Sms-jes komen vanuit Nederland wel aan.

• 2 years later...
Guest williamwortel.nl

Bellen vanuit kenia (kenya) naar nederland gaat perfect, maar is wel erg duur.

De ervaring van de 3-nullen van coco, heb ik niet ervaren. +31 of 0031 werkte bij mij goed!

Maar....
Koop in kenya gewoon een locale simkaart!!
Celtel of safaricom.

Zelf heb ik hele goede ervaringen met safaricom. Safaricom heeft een goed bereik, ook in de binnenlanden. En heb je geen bereik?? vraag dan een local, er is altijd wel een boom, middelpunt of mast in de buurt waarbij het bereik wat beter is (elke local met een mobieltje weet dat)

Sms-en met safaricom naar nederland kost ongeveer +/- 10 eurocent (10 shilling)

Bellen naar nederland kost 50 shilling ( +/-50 eurocent)

Of kijk op: http://www.safaricom.co.ke

• 9 months later...

overal (winkels, benzine pomp etc) kun je telefoon kaarten kopen om naar het buitenland te bellen van bijv telkom of easy call. een kaart van 500 ksh (5 euro) geeft je zo`n 2 uur beltegoed als je naar een vaste telefoon belt!
Grtjs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...