Jump to content

T Mobile op slinkse manier 4000 belminuten/sms gestolen

Reese
 Share

Recommended Posts

Echt absurd dit. Mijn abonnement liep af en iemand van T Mobile raadt mij aan om naar een lager tariefplan te gaan om zo het overige beltegoed (wat bijna 4000 belminuten/sms is ) op te bellen. Schijnbaar heb ik het verkeerde tariefplan gekozen en PLOP al mijn beltegoed weg.Nergens stond aangegeven dat mijn beltegoed zou komen te vervallen als ik naar een ander tarief plan zou gaan. Wat denkt T Mobile wel niet, dat ik even 4000 belminuten om zou ruilen voor 65 belminuten?!!?!?!? T Mobile vind dat dit mijn eigen schuld is omdat ik zelf in mijn account ben ingelogd om het te veranderen. Dit is hoe T MOBILE met vaste klanten omgaat! IK LAAT HET HIER NIET BIJ ZITTEN T MOBILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 3 weeks later...

Reese, als je op je T-mobile account zit kan je zien bij wat gebeurt er bij overstappen naar ander tarief plan wat er met je bel tegoed gebeurt.Terug naar zoekresultaten overzichtWat gebeurt er met mijn tegoed als ik overstap naar een ander tariefplan?Gepubliceerd 06/12/2010 00:00 / Gewijzigd 06/12/2010 00:00Abonnee: bij de overstap naar een ander tariefplan, vervalt het opgespaarde tegoed van uw oude tariefplan. U kunt uw tegoed dus niet meenemen naar uw nieuwe tariefplan.Bij de overstap koopt u direct tegoed in voor uw nieuwe tariefplan. Let wel: dit is niet direct uw tegoed voor een volledige maand, maar u koopt "naar verhouding" in tot aan de volgende tegoed-datum. Als u niet weet wat uw tegoed-datum is, lees dan de volgende UITLEG.PrePaid: als u overstapt naar een ander PrePaid-tariefplan, behoudt u uw PrePaid-tegoed. Dit geldt ook voor tegoed uit een eventuele PrePaid Bundel of promotioneel tegoed.Helaas maakt niet uit waar je een abonnement op hebt je moet tegenwoordig alles zelf na kijken Geplaatste Afbeelding