Jump to content

Simpel


Monique
 Share

Recommended Posts

Op 10 mei zou mijn simkaart in werking worden gezet door simpel,had gekozen voor nummerbehoud,30 euro betaald.Tot op heden 14 mei kan niet bellen of gebeld worden en geen internet.Omdat ik geen andere telefoon heb heeft mijn zoon met de klantenservice gebeld Hun antwoord algehele storing.Vandaag 14 mei zoon weer gebeld zelfde antwoord.Op mijn pagina van simpel staat dat ik geen nummerbehoud heb en ze wachten op activeren klant,ik heb geeneens een code gekregen..Dit is toch te gek voor woorden,ik betaal voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.Klantenservice scheept je af door andere de schuld te geven,ondertussen zit ik met het probleem.Hoe moet ik dit oplossen?Monique

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...