Jump to content

Bosnië-Herzegowina

Guest Ado

Recommended Posts

Van de zomer dus gebeld via lokaal netwerk (eronet)in Bosnië. Meeste tijd had ik geen bereik. Volgens Eronet lag dit aan telfort. Na telefonisch onderhoud met Telfort kreeg ik te horen dat het ook niet aan hun lag. De medewerker van telfort liet wel los dat ze eigenlijk geen winstmaken als ik bel via Eronet. Mijn conclusie is dat Telfort mijn verbinding min of meer blokkeerde omdat ze geen winst maken.

• 4 months later...
Guest A. de Kreij

Het mobiel bellen vanuit Bosnie via BIH NET gaat vrij goed met een KPN abonnement. In wat afgelegen gebieden is het bereik niet zo goed maar dat heeft te maken met de infrastructuur. Niet overal staan al zendmasten! Ook de Bosniers zelf hebben daar last van.

• 7 months later...
Guest th jansen sainovic

beste mensen pas op dat u geen prepaid kaart koop van orange je kunt daar niet bellen nergens nog niet eens het alarm nummer alles staat wel in het boekje de nummers die daar in staan kloppen van geen kant. in zagreb grote reklame orange maar geen verbinding watik van orange vind is dit zeer slecht ik kom nu al 35 jaar daar

• 3 months later...
  • 6 months later...
Guest Roseline

Ik heb nog wat vraagjes.
Ik ga naar spanje en koop daar een spaanse kaart, hoeveel kost het me dan om vanuit spanje naar een Bosnisch telefoon nummer te bellen. Zijn dan alle kosten voor mij,of ook een gedeelte voor de andere persoon in Bosnie? Hoe werkt dit? Ik hoop dat u me kunt helpen.
Groetjes!
Alvast bedankt!
Roseline Dik

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...