Jump to content

VERHUIZEN PRETIUM

MARTIN AMESZ

Recommended Posts

BESTE MENSEN VAN HET FORUM, HET IS INDERDAAD TUIG VAN DE BOVENSTE RICHEL DIE VAN PRETIUM MIJN MOEDER IS ER INDERDAAD EEN TIJD GELEDEN AL INGETUIND ZOALS ZOVELE ANDEREN MAAR NU IS ZIJ VERHUISD EN IK HAD VOOR HAAR 78 JAAR EEN VERHUISOPDRACHT DOORGEGEVEN DAT WAS OP 1 MEI EN OOK GEBELD MET PRETIUM DAARVAN KREEG IK VAN EEN ALLERAARDIGSTE JUFFROUW TE HOREN DAT ZIJ GEEN E MAIL DRES HADDEN TERWIJL IK NOG GEEN HALF UUR DAARVOOR EEN LIJST MET VRAGEN ZOALS OUDE EN NIEUWE ADRES EN TEL. NR HAD DOORGEGEVEN OF IK MAAR ZO VRIENDELIJK WILDE ZIJN OM HET SCHRIFTELIJK DOOR TE GEVEN AANGEZIEN IKZELF ROLSTOELGEBRUIKER BEN KON DEZE PAS OP 6 MEI DOOR MIJN HULPJE OP DE POST GEDAAN WORDEN DUS JE ZOU DENKEN DAT KOMT IN ORDE NOU NIKS IS MINDER WAAR WE ZITTEN NU OP 6 JUNI EN HET MENS HEEFT NOG GEEN TELEFOON MIJN VRAAG AAN JULLIE IS WAT KAN IK NU NOG MEER VOOR HAAR ONDERNEMEN??? EN MOET IK EVENTUELE REKENINGEN VAN DE FIRMA LIST EN BEDROG OOK BETALEN OF KAN IK ZE GEWOON VERGETEN EN MOET IK DE DISCUSSIE AANGAAN OVER NALATIGHEID GOEDE RAAD IS DUUR MAAR DAT ZIJN DIE OPLICHTERS OOJ DUS WAT TE DOEN PRETTIGE DAG VERDER EN DE GROETJES MARTIN AMESZ HOI BIBI

• 5 months later...
Guest Melody - Pretium Webcare

Beste Martin, We hebben uw berichtje op het forum gelezen en betreuren het dat deze situatie heeft plaatsgevonden. Is inmiddels alles opgelost voor uw moeder? Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. Ook staan we altijd voor u klaar via Twitter, @PretiumWebcare. Met vriendelijke groet, Melody - Pretium Webcare team

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...