Jump to content

Dominicaanse republiek

Guest fulano

Recommended Posts

• 6 months later...
Guest Hans Bijlsma

Er is mij vroeger verteld dat bellen met een (nederlandse) gsm naar een locaal (dominicaans nummer) terwijl je in de dominicaanse republiek bent, lokale kosten zijn. was dit vroeger zo, is dit nu nog zo of is dit nooit zo geweest?

• 2 weeks later...
Guest Venne

wij kregen ll. in het geheel geen verbinding met Orange de mobiel bleef naar netwerk zoeken wat we ook probeerden.De tekst neemkontakt op met Orange werkt dan ook niet!!!!!!! de mobiel vindt nl. geen netwerk.

wij zijn in de Dom.Rep, geweest van 15 tot en met 23 maart jl.
Kunt U ons uitleggen wat er fout is gegaan
SMS jes uit holland kwamen wel binnen maar om het te beantwoorden ho maar.

• 2 weeks later...
  • 10 months later...
Guest Elena

3 weken vakantie in de Dominicaanse Republiek. Volgens opgaaf van vakantiebellen.com is het niet mogelijk om te sms-en daar vandaan. Tijdens het wat uitproberen werd opeens toch een sms verstuurd. We hebben toen vaker sms-jes verstuurd en gechekt of ze ook aankwamen. Dit werd bevestigd. Afgelopen week de rekening van Tele2 ontvangen. De sms-jes zijn inderdaad verstuurd. Orange Dominicana is de provider en de kosten zijn 0.35 cent per sms. Het zou dus fijn zijn als de site wordt aangepast!!!! Tot nu toe heeft het ons nogal wat geld bespaard op vakantie(s).

• 4 months later...
Guest johan

heb verscheidene sms jes verstuurd vanuit puerto plata naar nederland, maar dat kon alleen maar vanuit het hoogste punt in resort bachata

• 1 month later...
Guest Jouke

Hallo allemaal ik wilde jullie even laten weten dat m`n afgelopen rekening (vakantie mei 2007)schrikbarend hoog was. Ik dacht: ik haal m`m mail even dagelijks op, dit heeft me dus een lieve duit gekost. (bijna €,250,-)DUSSSSS GA VOORZICHTIG MET MET JE DATA VERKEER OM tenzij dat het je niks kan schelen wat het kost. Ik ben me dus rot geschrokken.

• 1 year later...

Bellen vanuit de Dominicaanse Republiek naar Nederland werkt met +31 regelmatig niet toen ik in toetse met 0031 had ik direct verbinding ook via SMS . Deze ervaring had ik in 2008 en 2009.Voor een kort gesprek van plm. 2 min ben je al snel 5 Euro kwijt !

• 1 year later...
Guest Pierre

Klopt niets van bovenstaande tarieven. bellen vanuit Dom. Rep. kost gewoon ruim 6 euro per minuut !!!! Bedankt Ben voor deze onjuiste info. Volgens jouw site is Lycamobile 1 van de voordeligste... in praktijk de duurste !!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...