Jump to content

Portugal

Guest M.S. Faas

Recommended Posts

Guest M.S. Faas

Bellen met prepaid van Tele2 kun je gerust vergeten in Portugal.
Dit gaat niet werken. Je kunt geen verbinding maken met één van de 3 bovengenoemde providers.
De melding blijft: geen toegang.
Tele2 kent in Portugal ook alleen nog maar bellen via vaste lijn.

• 1 month later...
Guest Ines Miguel Xavier

Ik vind dat bellen naar buitenland goedkoper kan want 1,06 per minuut is veel te duur als jij prepaid belt ik uit ervaring mijn verloofd werkt in portugal voor een tijdje en bellen naar portugal is veelste duur, maar als jij in portugal zit en ik word gebeld vandaar is veel goedkoper.
ik zal heel erg dankbaar zijn zou julllie iets eraan zou de doe.
Bedankt Ines

• 1 year later...
Guest J.J.Hof

Als ik in Portugal overwinter neem ik een
Portugees abonnement bij TMN.
Vanuit Nederland betaald de beller en SMS er.
Zelf bellen doe ik sporadisch.
Voor wat uitgebreidere gesprekken kun je het beste naar een internet café en e-mailen.

• 3 months later...

Vanuit Portugal bellen is goedkoop met een Telefoonkaart met weg-krasbare code!
Vanuit de telefooncel of vanaf je hotel/appartement kamer draai je een gratis toegangsnummer - daarna je geheime code en dan je telefoonnummer in nederland.
De kaart kost ongeveer €5,= en dat geeft je ongeveer 75 minuten bellen!!!
Laat je een SMS sturen,dan bel je goedkoop terug!!
Via internet/laptop en Skype kun je goedkoop SMS, slechts 12 cent per bericht!

• 2 months later...
Guest danielle

Hallo ik wilde even reageren op het berichtje dat je tele2 moet vergeten in portugal dat is dus niet waar .het werkt perfect in portugal.U moet alleen niet vergeten als je daar bent moet je je telefoon uitzetten en als je hem weer aanzet moet je een 1 voor je huidige pincode intoetsen dan pakt ie 1 van de providers daar in portugal hoor no problem groetjes en succes.danielle

• 5 months later...

De goedkoopste manier om in portugal te bellen en bereikbaar te zijn: koop ter plaatse een prepaid simkaart.

De drie netwerken zijn Vodafone, TMN, en Optimus. Daarnaast zijn er nog een paar operators die op een van deze drie netwerken actief zijn.

Qua prijs maakt het niet veel uit. Als je veel naar portugese nummers belt, koop dan een kaart van dezelfde operator als de gesprekspartner die je het vaakst belt.

Waarschuwing: SMSen van Orange Nederland naar Vodafone Portugal is NIET mogelijk (andersom wel), dus als je familie of vrienden in Nederland hebt met Orange, neem dan TMN of Optimus.

• 8 months later...

Raar, dat hier nu vermeld staat, dat je met Tele2 niet vauit Portugal kunt bellen. Het is me al jaren goed gelukt met mijn Tele2 abonnement. Ik zoek van tevoren altijd via welk netwerk ik vanuit Portugal het goedkoopst kan bellen of smsen. Vreemd, dat dit nu niet meer vermeld is op deze site.

• 1 month later...

Wat ik mis is dat je bij vodafone je vodafoonpassport in schakelt je gebeld kan worden en dan kost het maar 78 €, cent per gesprek ik over winter en doe dit al jaren naar te vredenheid maar pas op dat je wel de goede aanbieder heb die vodafone heeft op gegeven, ik doe mijn gsm ook op handmatig zoeken kan ik uit zelf kiezen welke ik wil.in spanje en portugal is dat vodafone maar in de andere is het een andere kijk voor U vertrekt even op de webseit van fodavone.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...