Jump to content

compleet

jurgen

Recommended Posts

Klachten afhandeling KPN.
Ik ben door een verkoper van kpn gebeld om alle diensten die ik bij hun afnam compleet te maken. Na lang aandringen ben ik accoord gegaan. Ik zou minder betalen en meer mogelijkheden krijgen, verder bleef alles gelijk. Na een week of 2 kwamen we er achter dat het mobiele internet niet werkte. Toen we belde, werd ons meegedeeld dat we geen mobiele internet bundel meer hadden. En dat we gewoon alle verbruikte MB`s moesten betalen. Daarop heb ik aangegeven dat ik alles terug gedraaid wilde hebben dus meer betalen en minder mogelijkheden:?. Ik zou terug gebeld worden, nee dus. Daarna belde ik weer, de computer van de KPN lag eruit, medewerkster zou me terugbellen, nee dus.
Toen ben ik naar de KPN winkel geweest, de mensen hier doen ook niks voor je, een melding van de klacht in hun computer systeem met de vraag mij terug te bellen, was het maximaal haalbare.
En inderdaad ik werd teruggebeld,
Conclusie: U hebt inderdaad geen mobiele internet bundel, u hebt een conctract waar u niet meer van af kunt. U moet gewoon betalen.

Ik ben nota bene meer dan 10 jaar klant bij de kpn, en betaal jaarlijks meer dan 1000 euro voor alle diensten die ik afneem.

De service van kpn is erg klantonvriendelijk. Ze steken wel erg veel energie in de pogingen om goede klanten kwijt te worden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...