Jump to content

India

Guest meme

Recommended Posts

• 3 months later...
Guest W.Wolters

Mijn ervaring is dat je vanuit de wijde omgeving rond Delhi goed naar Nederland kunt bellen. Verder naar het Zuiden Utar Pradesh en omgeving Varanasi is er geen dekking meer voor mobiel telefoneren.

• 11 months later...
Guest P. Maartense

Vanuit Goa hebben wij (helaas) via de normale GSM telefoon als "roamers" gebeld. Wel gemakkelijk, maar extreen duur. De pris van een lokaal telefoongesprek mobiel-mobiel was voor 10 seconden 1 euro 80. Normaal betaalt een Indier daar ca 1 ruppee (2 eurocent) voor. Bellen naar Nederland was navenant duur. Dit was de laatste maal dat we op deze manier gebruik maakten van de "diensten" van onze aanbieder. Iets voor de OPTA?

• 3 months later...
Guest P.Maartense

Weer in Goa, januari 2007. Met een ter plaatse gemaakte pasfoto, een kopie van het paspoort, een ter plaatse aangeschafte SIM kaart inderdaad voor 1 rupee per minuut lokale gesprekken en voor 14 ruppees (25 eurocent per minuut naar Nederland bellen!
Voor 15 euro 750 rupees beltegoed! Dag KPN..

• 8 months later...
Guest A.Bekink

L.S., ik ben in het bezit van een zgm Hi PrePay mobiel. Met welk nummer kan ik in India mijn beltegoed opvragen? Gaarne uw berichten aub.
Met vriendelijke groet
A.Bekink

• 9 months later...

Iemand enig idee hoe het zit met T-Mobile in India? Ik kan geen sms`jes uit India ontvangen (hoe is het mogelijk??) maar ze wel -vanuit NL naar India- sturen.. Klopt het dat je als Prepaid gebruiker helemaal niet kunt bellen en sms`en in India??

• 4 years later...

in India koop ik een india`s prepay met mijn nieuw india`s nummer

is goedkoper dan met nederlands nummer

loont zich als iets langer blijft en vrienden hebt in india
grt elies

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...