Wim Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Tele2 licht mensen op door spookfacturen te sturen, zomaar! Mensen trap niet in die val van Tele2!!!!! Op de app van tele2 wordt heel geniepig vermeld dat de limiet nog lang niet bereikt is, maar vervolgens sturen ze een factuur met ruime overschrijding van limiet! Helpdesk is niet te bereiken ook! Het kan bijna niet anders dan dat er meerdere mensen de dupe hiervan zijn, ik stel voor om de krachten te bundelen en tegen de oplichting van Tele2 te vechten! Reageer alsjeblieft als je hetzelfde hebt meegemaakt!Wim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcel Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 vandaag hetzelfde meegemaakt,afglopen maandag kreeg ik een sms om 1930 uur dat mijn databundel op was en dat er kosten in rekening gebracht zouden worden ,toen heb ik meteen mobile data op mijn telefoon uitgezetvandaag probeerde ik in te loggen op mijn tele 2 acount omdat ik een slecht voorgevoel kreeg,kon niet inloggen heb toen met de klantenservice gebeld en gevraag of ik kosten gemaakt heb buiten de bundelswaarop ze antwoorde dat ik afgelopen maandag 230 mb verbruikt had (38euro)en dat terwijl ik de hele dag thuis geweest ben en een super wiffi verbinding daar heb verder mijn telefoon nietgebruiktverder zij ze dat ze niets kon doen ik kon eventueel een klacht indienenik verdenk tele 2 ervan de boel te belazerenen zal zeker nog een klacht indienenin de toekomst ga ik nooit meer kiezen voor een tele2 product!!!!!!!!!!dus mensen ben gewaarschuwdgroeten marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andrew Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 ik heb het zelfe je moet je roeminguitzeten en je data verkeer ook als je verbinding heb met wifi je moet een technische knobel hebben om dat te kunnen doen kleine moeite voor tele 2 om een app te makken toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest resul Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Idd oplichters mijn eerste factuurnwas 433 euro alleen omdat ik naar het buitenland had gebeld en ze hebben me een andere abbo aangesmeerd die oplichters aub worden ze gestraft voor hun daden !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sabrina Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Ik heb precies het zelfde volgens tele 2 heb ik 2380 mb verbruikt dus ik moet nu 229 plus me abo kosten van 51 euro betalen terwijl ik amper op het internet zit. Als je hier over belt dan zeggen ze ja mevrouw dat heeft u toch echt verbruikt helaas kan ik het niet bewijzen stelletje oplichters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sabrina Posted October 16, 2013 Report Share Posted October 16, 2013 Vanavond zal ik een bericht sturen naar het programma kassa ik hoop dat hun er wat mee gaan doen en ik hoop dat jullie dan ook daar een klacht willen indienen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j schreudering Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Nooit geen tele2 meer. Na de spook factuur van 512 euro, is het stil geworden bij tele2. 3 weken geleden vergoedings formulier verstuurd, met geld van je rekening halen zijn ze heel snel. Gelukkig is mijn contract 2 juli afgelopen. Mijn vakantie was in ieder geval verziekt. Niet dat ik het niet kan betalen. Maar het gaat om het principe. Ik had toen gelijk mijn sim kaart eruit gehaald. Om verdere problemen te voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meriam Posted June 29, 2015 Report Share Posted June 29, 2015 Ook ik heb een vervelende ervaring met tele2. Voor mijn vakantie gebeld om te vragen wat te doen om internetkosten te voorkomen. Alle adviezen opgevolgd en na de vakantie toch een overschrijding van ruim 60 euro. Klantenservice verwijst naar vergoedingsformulier. 10 dagen zou reactie duren maar dat werd 6 weken. 3x gebeld met de klantenservice maar deze kunnen niet helpen. De afdeling die erover gaat is niet bereikbaar. Het geld is gewoon afgeschreven en bij mijn man ook 40 euro extra.vervolgens een SMS met een paar woorden: verzoek is afgewezen. Zonder verdere uitleg. Nu bezwaar gemaakt. Ben benieuwd naar reactie. Maar tot nu toe: zeer ontevreden over tele2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Voor mij ook nooit meer tele2. Helaas zit ik nog er aan vast tot april 2016. Mijn man zit bij tele2 en ik ook. Elkaar bellen lukt niet direct voicemail, dit gebeurt willekeurig. En dan krijg je ineens geen nota, leugens over dat komt omdat u naar 4 G overgezet ben, terwijl ik dit niet wist. Een hoop problemen daarom heen. 1,5 uur bellen met vaste telefoon omdat mijn toestel 4G ingericht moest worden. Omdat ik hier allemaal niet om gevraagd heb, heb ik een vergoeding gevraagd voor het bellen. Tele2 reactie, dat doen we niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest joost Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Ook wij voelen ons opgelicht door tele2. In italie zijn op doodnormale plekken zoals in steden of op de snelweg ineens tarieven in rekening gebracht van tegen de 5 euro per minuut. Ze zeggen gewoon dat ze niet kunnen controleren of we op dat moment niet op een veerboot of iets dergelijks hebben gezeten, dus het is ons probleem en we moeten gewoon betalen. Maar wij kunnen niet controleren met wat voor providers zij in het buitenland roamingcontracten afsluiten en ze doen net of ze dit zelf ook niet weten. In het geniep zullen ze er denk ik lekker aan verdienen. Op die manier denk je dan dat je een telefoontje pleegt voor 23 cent per minuut in Siena en blijkt dit telefoontje bij terugkomst in Nederland het twintigvoudige te hebben gekost. We kunnen gelukkig direct weg bij tele2, en willen graag iedereen waarschuwen voor deze oplichtingspraktijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest opgelicht Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Ook wij zijn bedonderd. Wij zouden 13,5 MB data hebben verbruikt in het buitenland. Kosten hiervoor: 140 euro. Achterhalen waarvoor er data is verbruikt is onmogelijk vanwege 'privacy'. Inmiddels heel veel keer contact gehad hierover en tot 3 keer het vergoedingenformulier ingevuld. Ruim 10 euro per MB vindt men maar normaal, want de lokale provider moet ook betaald worden. Natuurlijk,..... Het is gewoon een verdienmodel nu binnen Europa de tarieven aan banden zijn gelegd. Wij hebben de betaling gestorneerd. Na 2 aanmaningen kwam het dreigement per SMS: vandaag betalen of u wordt afgesloten. Uiteindelijk die dag maar betaald om niet afgesloten te worden om na 2 dagen alsnog te worden afgesloten. Kosten voor opnieuw aansluiten: 28 euro. Ook daarvoor weer een vergoedingformulier ingevuld. De 28 euro is niet in rekening gebracht op de factuur van november, maar we hebben nooit een bericht gehad van Tele2 hierover. Kortom; een waardeloos bedrijf wat niet te bereiken is en precies binnen de marges van de wet mensen besodemieterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frank Posted February 4, 2016 Report Share Posted February 4, 2016 Ik denk dat ik ook slachtoffer ben geworden van Tele 2 . Extra bedragen die ik ineens krijg via buiten de bundel . Volgens Tele 2 zijn dit betaalde ontvangen servicenummers/berichten . Ze zijn alleen niet te blokkeren . Ik heb inmiddels 2 vergoedingsformulieren ingevuld . Maar tot op heden nog niets gehoord . Het gaat bij mij inmiddels om €100 extra kosten . Heel triest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maychel Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Per 1.2016 heb ik een factuur van tele2 1250.00 euro deze factuur voor een maand normaal betaal ik 50 euro incl. Per maand mijn abonnement kosten onbeperkt bellen en sms Normaal gebruik ik altojd wiFi en controleren ik altijd goed mijn mobiel Wi-Fi. De verhaal van de tele2 deze bedrag is van internet kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maychel Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Per 1.2016 heb ik een factuur van tele2 1250.00 euro deze factuur voor een maand normaal betaal ik 50 euro incl. Per maand mijn abonnement kosten onbeperkt bellen en sms Normaal gebruik ik altojd wiFi en controleren ik altijd goed mijn mobiel Wi-Fi. De verhaal van de tele2 deze bedrag is van internet kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nico Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Belde ook veel met tele2 maar ben overgestapt, en ik bel via http://www.bellenvoormaar.nl via een app. en dat werkt prima bel nu spot goedkoop naar vast en mobiele nummers en mocht je ook naar het buitenland bellen kun je daar mee ook goed overweg maar ik gebruik hem alleen voor mobile en vast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest leo Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 ja this bekend dat ze de zaak besotemietern en liegen dat het gedrukt staat ze beloven dat ze het oplossen maar in tussen tijd lachen ze je gewoon uit oude mensen afzetten notas sturen naar mensen die al lang zijn overleden. ze naaien je gewoon de helft daar heeft een bruine arm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MJ Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Hoi, Ik heb een tijdje geleden een MMS bericht gekregen van iemand die ik gewoon kende en via de website het bericht opgehaald waar je ook je telefoonnummer moet invoeren. Dit bericht was verder oke, maar...sindsdien krijg ik telefoontjes uit Albanië! Ik denk dat een scammer mijn nummer achterhaald heeft uit de website van Tele2 waar ik mijn nummer moest invoeren. Maw. de website van Tele2 heeft een lek! Ik kan geen enkele andere verklaring vinden dan deze, want nergens anders heb ik mijn telefoonnummer afgegeven.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest leo Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 ja this heel normaal dat tele 2 de mensen besotemieterd en mensen oplicht daar zijn zijn ze voor je kan ook bellen wat je wilt en dan sturen ze je door todat je weer bij de eerste bent en dan weet je nog niks.nee klant vriendelijk zijn ze echjt niet ze kennen maar een ding hoe bruiner de arm hoe beter voor de baas. ik kan je nog wel een verhaal vertyellen om op facebook te plaatsen en mensen te waarschuwen voor hun stuur maar eens een mailtje zal ik get uit de doeken doen voor je mijn mail naam is [Mailadres verwijderd ivm privacy] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K. Warm Posted February 9, 2017 Report Share Posted February 9, 2017 Gisteren een nieuwe kaart van Tele 2 erin gedaan, vanmorgen eerste (en enige!) telefoontje naar Duitsland gedaan,... Toevallig kijk ik op de tele2 app en zie een hoog bedrag voor 'extra kosten buitenland bellen' staan.... het 10-! voudige van wat dat ene telefoontje zou mogen kosten! Over 3 weken kan ik pas kijken hoe/wat er aan de hand is want dan is de factuur pas klaar volgens Tele2... Tele2....U hoort nog van mij dus! %$#@$#$% Pas dus op met Buitenlandse telefoontjes en wat ze daarvoor rekenen! Controleer het indien mogelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.