Jump to content

KPN


Ronald

Recommended Posts

** is directeur klantcontact en zijn handtekening prijkt dagelijks onder talloze brieven. Hij is zeer trots op de KPN academy.Lees en verwonder u:Welkom bij kpn academy‘KPN als de beste dienstverlener van Nederland’. Wij werken er gezamenlijk hard aan om dit in 2015 te bereiken. Hoe we dat doen? Door uit te blinken in het contact met onze klanten. Om dat te kunnen doen, is het vakmanschap van onze medewerkers belangrijk. Want, een klant merkt wat echt vakmanschap is, als hij (of zij) een medewerker spreekt die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft. En vakmanschap kun je leren’. Ondertussen wordt de middelvinger richting klant opgestoken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Michel

Mooi verhaal. Luisteren kunnen ze na jaren nog steeds niet. Problemen ligt altijd bij de klant, het ligt nooit aan de KPN. Kortom, er is niets veranderd.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...