Jump to content

ervaringen email adres


francine
 Share

Recommended Posts

Ik heb op 14-09-2012 een abonnement afgesloten en had al vanaf februarie geen Ziggo-account meer, maar Tele2.
Volgens Simyo heb ik me aangemeld onder Ziggo???
Geen mails, geen SMS, helemaal niks

Al met al heb ik tot mijn opzegging op 2 mei €120,- aan incassokosten betaald.
Kon niet inloggen op Mijn Simyo, de nodige telefoonkosten betaald, maar , ik kreeg nu vandaag gezegd dat het mijn woord tegenover dat van hen is!
Voor het geld dat Simyo mij gekost heeft in een half jaar, had ik een internetbundel EN telefonie gehad voor 1 heel jaar!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...