Jump to content

abonnement


jolanda
 Share

Recommended Posts

Teleurgesteld, een maand geleden heb ik naar aanleiding van het overlijden van mijn schoonvader zijn abonnement opgezegd. Daar er niemand op het adres woonachtig is heb ik naast al zijn gegevens ( inclusief overlijdens verklaring ) mijn adres ( andere woonplaats en postcode ) als eventueel correspondentie adres toegevoegd. En toch na 15 telefoontjes zijn wij nu ons internetabonnement kwijt, met de daar bij behorende adressen. Wel mag ik een nieuw abonnement afsluiten en hopen dat wij met 3 weken ( spoed ) weer een aansluiting hebben, maar de adressen blijven weg. Voor mijn vrijwilligers werk bij meedere organisaties maak ik veel gebruik van mijn e-mailadres, ja jammer dan zelfs dit was met de techniek van tegenwoordig niet mogelijk om terug te halen.
En als klap op de vuurpijl blijft er toch nog post geadresseerd aan mijn schoonvader op zijn oude adres binnen komen. Dat je geen brief ontvangt waarin ze hun deelneming betuigen is tegenwoordig gewoon maar dat er zo onzorgvuldig mee omgegaan word geeft alleen maar een groot gevoel van teleurstelling

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...